شناسهٔ خبر: 22620345 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر + آلبوم + فیلم

بارش نخستین باران پاییزی غبار از چهره آبادان و خرمشهر شست.

صاحب‌خبر -

نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز آبادان کارشناس هواشناسی با اشاره به ورود سامانه ناپایدار به منطقه گفت: این بارشها از امروز تا اواخر روز پنجشنبه ادامه دارد.

نجفی با بیان اینکه افزایش ابر با وزش باد همراه است افزود: خلیج فارس مواج است و به صیادان توصیه می شود تمهیدات ایمنی را رعایت کنند.

بر این اساس در ساعات آینده انتظار کاهش دما در این شهرها نیز وجود دارد.

هم اکنون دمای هوا 20 درجه است و رگبار و رعد و برق برای آسمان آبادان و خرمشهر پیش بینی می شود. جهت باد شرقی و رطوبت نسبی هم 83 درصد گزارش شده است.

دید افقی هم تا 5 هزار متر کاهش یافت.  

 

نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر + آلبوم + فیلم نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر + آلبوم + فیلم نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر + آلبوم + فیلم نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر + آلبوم + فیلم نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر + آلبوم + فیلم نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر + آلبوم + فیلم نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر + آلبوم + فیلم نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر + آلبوم + فیلم نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر + آلبوم + فیلم نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر + آلبوم + فیلم نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر + آلبوم + فیلم نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر + آلبوم + فیلم نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر + آلبوم + فیلم نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر + آلبوم + فیلم نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر + آلبوم + فیلم نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر + آلبوم + فیلم نخستین باران پاییزی در آبادان و خرمشهر + آلبوم + فیلم

عکاس: محسن نکویی

نظر شما