شناسهٔ خبر: 22620306 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار ایلام: تعامل با رسانه ها و فضای مجازی باید عالمانه و عاقلانه باشد

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری ایلام اظهار کرد: رسانه ها سوپاپ اطمینان جامعه هستند و دیدگاه های انتقادی آنها باعث می شود مدیران خطا نکنند.
وی تاکید کرد: اما در عین حال باید رسانه ها توجیه شوند که تهمت و افترا نزنند و مطالب غیرواقعی منتشر نکنند زیرا پاک کردن اتهامات به آسانی ممکن نیست.
استاندار ایلام با بیان اینکه به هیچوجه در پی ایجاد جناح رسانه نبوده و دنبال تک و پاتک نیستم، یادآور شد: تنها به فکر انجام کار در این استان هستم و نمی خواهم کارم تحت الشعاع حاشیه ها قرار گیرد.
سلیمانی دشتکی افزود: روابط عمومی وظیفه دارد رسانه ها را در مواردی که موضوعی مورد توجه مردم قرار گرفته اما واقعی نیست و سندیت ندارد، قانع کند.
وی با بیان اینکه به دنبال محدود کردن رسانه ها نیستم و به سوالات تمامی رسانه ها از هر جناحی و با هر موضوعی پاسخ می دهم، تاکید کرد: استاندار وظیفه دارد پاسخگو باشد و باید واقعیت را بیان کند.

** تمامی فرمانداران و بخشداران از بدنه وزارت کشور انتخاب می شوند/مدیران باید همراه دولت باشند

استاندار ایلام گفت: تمامی فرمانداران و بخشداران این استان از بدنه وزارت کشور انتخاب می شوند و دیگر مدیریت های دولتی نیز تا آنجا که امکان داشته باشد از بدنه وزارت کشور انتخاب خواهند شد.
سلیمانی دشتکی اظهار کرد: تمامی مدیران استان در پست های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی باید همراه دولت باشند زیرا در غیر اینصورت نمی توانند مجری برنامه های دولت باشند.
وی تاکید کرد: مدیرانی که هم اکنون مشغول بکار هستند نیز اگر توان کار داشته و همراه دولت باشند و بتوانند با من کار کنند در پست های خود باقی می مانند.

**امسال یکی از بهترین سال های برگزاری اربعین بود

استاندار ایلام گفت: با کمک مردم و مسئولان نظام، امسال یکی از بهترین سال های برگزاری اربعین بود و تصمیمات مهمی گرفته شد که در روند مدیریت این رویداد بزرگ در استان موثر واقع شد.
سلیمانی دشتکی تکمیل سریع زیرساخت های اربعین از جمله راه را یکی از این تصمیمات عنوان کرد و افزود: با اعتبارهای خوبی که در این زمینه گرفته شد تحول بزرگی در زیرساخت های جاده ای استان ایجاد شد که نتیجه آن کاهش 67 درصدی تصادفات منجر به فوت در ایام اربعین بود.
وی تاکید کرد: امسال با ساماندهی وضعیت پارکینگ ها از بروز مشکلات سال های قبل برای زائران اربعین جلوگیری شد ضمن اینکه درآمد گردانندگان پارکینگ ها نیز افزایش یافت.
وی یادآور شد: هیچ زائری غیر قانونی نداشتیم و تردد زائران دارای مجوز نیز در گیت های ورودی و خروجی تنها 20 ثانیه طول می کشید یعنی در هر دقیقه سه زائر از گیت ها عبور می کردند.
به گزارش ایرنا، در این آئین جهانگیر رستم زاد به عنوان مدیرکل حوزه استاندار و یونس آزادی به عنوان سرپرست روابط عمومی استانداری ایلام معرفی و از حیدر فاضلی و احسان شریف نیا مدیران کل سابق حوزه استاندار و روابط عمومی تقدیر شد.
خبرنگار: معصومه امیدی**انتشار دهنده: حسن کهزادیان
6032/6119

انتهای پیام /*

نظر شما