شناسهٔ خبر: 22620194 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

چند خبر کوتاه از شهرستان ری

شهرری - ایرنا - برگزاری نمایشگاه عکس «ترنم طبیعت» در شهرری، برگزاری جشن بادکنک‌های رنگی در جنوب تهران و راه اندازی سامانه پیامکی محیط زیست شهرداری کهریزک از خبرهای کوتاه امروز سه شنبه در شهرستان ری است.

صاحب‌خبر -

** نمایشگاه عکس «ترنم طبیعت» در شهرری برگزار شد
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد ری روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا از برگزاری نمایشگاه «ترنم طبیعت»، آثار عکاسی 'فاطمه حسین پور' خبر داد و گفت: این نمایشگاه از امروز تا پنجم آذرماه در مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی شهرری برگزار شد.
سید محمد موسوی اظهار کرد: در این نمایشگاه 21 قطعه عکس از این هنرمند با موضوع عکاسی طبیعت به نمایش گذاشته شد.
وی اضافه کرد: این نمایشگاه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای تجسمی شهرستان ری برگزار شد و علاقمندان برای تماشای آثار این هنرمند می توانند از ساعت 10 تا 19 در مجتمع فرهنگی و هنری شیخ ابوالفتوح رازی واقع در میدان نماز شهرری بازدید نمایند.

** جشن بادکنک‌های رنگی در جنوب تهران برگزار شد
به گزارش ایرنا، جشن بادکنک‌های رنگی به یاد کودکان جان‌ باخته در زلزله کرمانشاه در بوستان آموزش ترافیک منطقه 20 تهران برگزار شد.
این جشن روز گذشته (دوشنبه) با شعار «تهران، شهر دوست دار کودک» و تاکید بر ضرورت آموزش قوانین ترافیکی به کودکان به خاطر آسیب پذیر بودن با همکاری سازمان حمل و نقل و ترافیک و با حضور دانش آموزان در محوطه بوستان ترافیک شهرری برگزار شد.
برنامه های اجرا شده در این جشن در 2 بخش داخل ساختمان بوستان ترافیک و محوطه بود که طی آن کودکان در آمفی تئاتر با قوانین ترافیکی از طریق بخش موسیقی، فیلم و مسابقه آشنا شدند.
در بخش محوطه، کودکان با در دست داشتن بادکنک های رنگی آرزوهای ترافیکی خود را نوشته و بعد از نصب بر درخت آرزوها، بادکنک خود را به آسمان فرستادند.
لازم به ذکر است این برنامه با حضور مهمانانی همچون معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 20 تهران، سرهنگ عامری رییس پلیس اداره راهنمایی و رانندگی و همراهانشان برگزار شد.
** راه اندازی سامانه پیامکی محیط زیست شهرداری کهریزک
مدیرروابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر کهریزک روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به منظور افزایش خدمات زیست محیطی به شهروندان، سامانه پیامکی دریافت اطلاعات از سوی شهرداری کهریزک راه اندازی شد.
جلال حمزه گفت: شهروندان با ارسال پیام به سامانه 50004044 می توانند گزارش ها و مطالبات خود را در حوزه محیط زیست، آلودگی ها، تخریب ها به مسئولان مربوطه جهت رسیدگی اطلاع رسانی کنند.
مدیر روابط عمومی شهرداری کهریزک در پایان اظهار داشت: راه اندازی سامانه پیامکی محیط زیست علاوه بر افزایش خدمات رسانی به شهروندان ،فاصله بین شهروندان و شهرداری را نیز کوتاهتر می کند.
6003
انتشار: روح اله صائب

انتهای پیام /*

نظر شما