شناسهٔ خبر: 22620015 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

میزبانی از تیم های آسیایی

رقابت های کبدی قهرمانی آسیا فرصت مناسب ارزیابی توانایی ورزش گلستان است

صاحب‌خبر -

الهه غیناقی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در سال های اخیر تلاش فراوانی برای ارتقای کیفی و کمی زیرساخت های ورزش گلستان انجام شد و برگزاری این مسابقات ما را نسبت به توانایی ها و نقاط ضعف احتمالی آگاه خواهد کرد.
وی بیان کرد: برگزاری رقابت های کبدی قهرمانی آسیا ، شور و شوق فراوانی به جامعه ورزش گلستان تزریق کرده که تلاش می کنیم از این فرصت برای تقویت ورزش در همه ابعاد به خصوص افزایش تعداد ورزشکاران زن بهره ببریم .
به گفته وی؛ گلستان از مهدهای کبدی ایران است که ملی پوشان مرد و زن آن در همه رده های سنی تیم های ملی ایران حضور داشته و افتخارکسب می کنند و میزبانی این مسابقات موجب انگیزه بیشتر ورزشکاران جوان برای ورود حرفه ای به کبدی و تقویت نسل جدید ملی پوشان گلستانی این رشته خواهد شد.
غیناقی ادامه داد: ورزش گلستان با میزبانی مطلوب از این مسابقات ثابت می کند که توانایی زیادی برای قبول میزبانی رقابت ها و رویدادهای بزرگ آسیایی و جهانی دارد.
به گزارش ایرنا مسابقات دهمین دوره کبدی مردان و پنجمین دوره کبدی زنان آسیا از سوم آذر به میزبانی گرگان مرکز استان گلستان آغاز و تا پنجم این ماه ادامه دارد.
این رقابت ها با حضور 10 تیم ملی کبدی مردان و 10 تیم ملی زنان از کشورهای مختلف آسیا برگزار می شود.
اعضای تیم های ملی برخی کشورها همچون کره جنوبی، عراق، ایران، سریلانکا، چین تایپه تاکنون در استان گلستان مستقر شده اند و دیگر تیم های شرکت کننده طی هفته جاری به گرگان سفر می کنند.
3091 /1648
خبرنگار : میثم محسنی ** انتشار: پری سالارنیا

انتهای پیام /*

نظر شما