شناسهٔ خبر: 22619943 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی

پاسداری از حریم ولایت رسالت محوری سپاه و بسیج است

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سردار محسن کریمی روز سه شنبه در دیدار با فرماندهان پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرستان خنداب به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج، افزود: سپاه پاسداران و بسیج برخاسته از متن ملت ایران و فرهنگ عاشورایی است و در همه عرصه ها حرف برای گفتن دارد.
وی ادامه داد: پاسداران و بسیجیان در نقاط مختلف کشور به عنوان پاسبانان اصلی نظام اسلامی وظیفه دارند ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل را درک کرده و در راستای گسترش گفتمان مترقی انقلاب گام های اساسی بردارند.
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی جهان به 2 بلوک شرق و غرب تقسیم شده بود اما الگوی حکومتداری دینی در ایران همه محاسبات جهان را بر هم زد و گفتمان استقلال و آزادی در جهان طنین انداز شد.
وی با بیان اینکه اساس و ستون استکبار جهانی با انقلاب اسلامی ویران شده است، اظهار کرد: جنگ استکبار با ملت ایران بر سر نفت، سلاح هسته ای و یا موشک نیست، آنان با گفتمان انقلاب اسلامی مشکل دارند و دشمنیشان با ملت ایران پایان ندارد.
سردار کریمی با اشاره به تحریم سپاه پاسداران از سوی آمریکا گفت: این اقدام ایالات متحده تحریم یک نهاد و دستگاه خاصی نیست بلکه تحریم یک ملت است چرا که سپاه برآمده از ملت است و همواره پشتیبان منافع آحاد جامعه است.
29 آبان تا پنجم آذرماه با عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.
نیروی بسیج پنجم آذرماه سال 1358 به فرمان امام خمینی(ره) تشکیل شد.
3017/ 6013/خبرنگار: مصطفی مجللی***انتشاردهنده:مژگان حیدری

انتهای پیام /*

نظر شما