شناسهٔ خبر: 22619810 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

لغو ۴ پرواز به دلیل گرد و خاک شدید در اهواز

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان از لغو چهار پرواز ورودی و خروجی فرودگاه بین‌المللی اهواز خبر داد و گفت: به دلیل اینکه دید افقی در فرودگاه اهواز به 100 متر رسیده است، برخی از پروازها لغو و تعدادی نیز تا اطلاع ثانوی تاخیر دارند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :
 محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ساعت 10 صبح امروز دید افقی در فرودگاه بین‌المللی اهواز به 100 متر رسید و این مساله باعث شد چهار پرواز ورودی و خروجی فرودگاه اهواز لغو و دو پرواز نیز تا اطلاع ثانوی تاخیر داشته باشند.

وی افزود: پرواز تهران – اهواز- تهران با شماره‌های 6246 و 6245 هواپیمایی "تابان" که قرار بود صبح امروز انجام شود به دلیل شرایط بد آب و هوایی کنسل شد. همچنین پرواز شماره 5640 هواپیمایی "آتا" از اهواز به مقصد مشهد تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان تصریح کرد: پرواز 3827 هواپیمایی آسمان از اهواز به مقصد شیراز نیز به دلیل بدی شرایط جوی لغو شد و پرواز 4563 هواپیمایی "ماهان" از اهواز به مقصد شیراز و سپس کرمان نیز تا اطلاع ثانوی تاخیر دارد.

رضایی عنوان کرد: پرواز 271 "ایران ایر" که از بندرعباس قرار بود وارد اهواز شود، صبح امروز به دلیل شرایط بد هوا و گرد و خاک شدید وارد تهران شد و قرار است در ساعت 18 و با هشت ساعت تاخیر به اهواز وارد شده و مسافران خود را از اهواز به تهران منتقل کند.

مدیرکل فرودگاه‌های خوزستان خاطرنشان کرد: پرواز 2575 هواپیمایی "نفت" از اهواز به مقصد لاوان و پرواز 2550هواپیمایی "نفت" از مبدا خارک به اهواز نیز کنسل شد.


برچسب‌ها:

نظر شما