شناسهٔ خبر: 22619772 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

پس از پست اینستاگرامی ملی پوش فوتبال ایران

رئیس بیمارستان خلیج فارس: انتشار برخی اخبار غیرواقعی موجب بی اعتمادی مردم می شود

صاحب‌خبر -

دکتر غلامعباس مومنی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا در واکنش به انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان و مرگ یک بیمار بر اثر تزریق اشتباه در بیمارستان خلیج فارس، گفت: این خبراشتباه است و برای من جالب است که چطور یک بازیکن با قاطعیت انگشت اتهام به سمت پزشکان بیمارستان گرفته و حتی دلیل مرگ بیمار را تزریق اشتباه عنوان کرده است؟
وی تصریح کرد: نشر چنین اخبار نادرست و کذب در جامعه منجر به نا امیدی مردم و نگرانی آن ها از سیستم بهداشت و درمان می شود و می توان این گونه موارد را از طریق پلیس فتا پیگیری کرده و از شخص منتشر کننده شکایت کرد.
رئیس بیمارستان خلیج فارس بندرعباس خاطر نشان کرد: برای هر بیماری که به این بیمارستان وارد می شود، یک پرونده الکترونیکی تشکیل می شود و براساس پرونده های موجود طی سال های اخیر، تاکنون مرگ مادری در این بیمارستان ثبت نشده است.
روز گذشته یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان در «استوری» صفحه اینستاگرام خود مطلبی با این مضمون درج کرد: تسلیت می گم، می دونم باید دکترهای بیمارستان خلیج فارس جوابگو بشوند که چرا آمپول اشتباهی میزنند و جان یک مادر خوش قلب را می گیرند.
بیمارستان خلیج فارس بندرعباس متعلق به سازمان تامین اجتماعی بوده و در حال حاضر با 240 تخت فعال مشغول خدمت رسانی است.
7198/ 7408
خبرنگار: فاطمه حسینی ** انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

انتهای پیام /*

نظر شما