شناسهٔ خبر: 22619630 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

فنایی در برنامه نود تشریح کرد؛

بررسی داوری دیدارهای هفته دوازدهم لیگ برتر/ تبریزی‌ها از مجریان عدالت متضرر شدند

هر دو تیم تبریزی گسترش فولاد و تراکتورسازی در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از ناحیه داوری متضرر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، بررسی داوری دیدارهای سرخابی‌های تبریز در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال که در "برنامه نود" مورد کندوکاش قرار گرفت، نشان داد تبریزی‌ها در این هفته از عملکرد داوران مسابقات خود متضرر شدند.

محمد فنایی که به عنوان کارشناس داوری در این برنامه حضور یافته بود، در خصوص صحنه‌های مشکوک داوری در بازی‌های گسترش فولاد و تراکتورسازی به شرح زیر به اظهارنظر پرداخت:

داوری مسابقه گسترش فولاد - استقلال خوزستان: سرنگونی مهاجم گسترش فولاد پشت محوطه جریمه خطا بود و به دلیل این که در موقعیت مسلم گل بود مدافع باید اخراج می شد. سرنگونی مهاجم استقلال خوزستان در محوطه جریمه خطا و پنالتی نبود. برخورد دروازه‌بان استقلال خوزستان با مهاجم گسترش خطا بود و به دلیل گرفتن پای بازیکن حریف باید پنالتی اعلام می‌شد.



 

داوری مسابقه سپاهان - تراکتورسازی: سرنگونی مهاجم تراکتورسازی در محوطه جریمه خطا بود و مدافع سپاهان پای او را زد و باید پنالتی اعلام می‌شد. پنالتی سپاهان اشتباه بود و توپ در بیرون از محوطه جریمه به دست سینا عشوری برخورد کرد. سرنگونی ساسان انصاری پشت محوطه جریمه خطای بی ملاحظگی بود و کارت زرد دوم و اخراج مدافع تراکتورسازی درست بود.

به این ترتیب هر دو نماینده تبریز در این هفته یک پنالتی از داوران دیدارهای خود طلبکار شدند و این درحالی است که گل دوم سپاهان در برابر تراکتورسازی نیز با اشتباه مسلم داوری به ثمر رسید.

خاطرنشان می‌گردد گسترش فولاد در این هفته در دیداری خانگی با نتیجه 2 بر یک استقلال خوزستان را شکست داد اما در دیگر بازی تیم تراکتورسازی برابر میزبانش سپاهان اصفهان با نتیجه سنگین 3 بر صفر مغلوب شد.
 

نظر شما