شناسهٔ خبر: 22619614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نشست مدیران بسیجی به مناسبت هفته بسیج

در دومین روز از هفته بسیج، نشست مدیران بسیجی ادارات در کرمان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، در دومین روز از هفته بسیج، نشست مدیران بسیجی ادارات کرمان، همراه با تجلیل از ادارات برتر در مصرف برق در ساختمان مخابرات منطقه کرمان برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ جواد جلالی با تبریک هفته بسیج گفت: نشست مدیران بسیجی، امروز همراه با تجلیل از ادارات برتر در مدیریت مصرف برق به صورت اشتراکی با شرکت توزیع برق شمال استان انجام شد.
وی افزود: در این مراسم از 8 اداره که 4 اداره آن مربوط به مرکز استان و 4 اداره مربوط به شهرستان های مختلف، تجلیل شد.
سرهنگ جلالی بیان داشت: با همکاری که با شرکت برق شمال استان داشتیم، در ایام تابستان شاهد کاهش چشمگیر مصرف برق ادارات در سطح حوزه سرزمینی برق شمال استان بودیم.
شهربا مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق شمال استان نیز با بیان اینکه در راستا مدیریت مصرف به عنوان یکی از اصول تعرف شده ابلاغی سیاست های اقتصاد مقاومتی، جلساتی با نمایندگان دستگاه ها و فرماندهان پایگاه ها انجام شد و توضیحات لازم برای فرهنگ سازی مصرف بهینه و استفاده مناسب از انرژی الکتریکی برای آن ها بیان شد تا شرایط مصرف انرژی اصلاح شود، موفقیت در این کار را بسیار عالی دانست.
عبداللهی مدیر دفتر مصرف بهینه انرژی شرکت برق شمال استان نیز در این مراسم با بیان گزارشی از کارهای صورت گرفته با مجموعه بسیج و توزیع برق شمال گفت: نتایج این کار را در تابستان شاهد بودیم.
وی در ادامه با بیان مزایای انرژی خورشیدی خواست، طرح استفاده از انرژی خورشیدی پیگیری شود.
عبداللهی خرید تضمینی برق از مشترکین در استان کرمان و طرح کرامت خورشید را از اقدامات خوب در حوزه انرژی خورشیدی عنوان کرد.
وی با بیان اینکه برق ادارات باید از منابع تجدید پذیر تأمین شود، افزود: مدیران ادارات باید تا پایان سال نسبت به این انرژی اقدام کنند.
مدیریت دفتر مصرف بهینه انرژی شرکت برق شمال استان با بیان اینکه تاکنون 321 کیلو وات سیستم خورشیدی نصب شده است، از ادارات و بسیجیان پیگیری و همکاری این موضوع را خواستار شد.
سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان نیز در این مراسم با تبریک ایام ربیع الاول و هفته بسیج، فوت جمعی از هموطنان در زلزله اخیر کرمانشاه را تسلیت گفت و به اتفاق بزرگ منطقه غرب آسیا یعنی بیرون راندن داعش پرداخت و گفت: جنگ ما با استکبار همچنان ادامه دارد و همه مسئولین و مردم باید یک صدا، یک زبان و یک حرکت داشته باشند و در مقابل شیطان بزرگ یعنی آمریکا بایستند و گوش به فرامین رهبری باشند.
وی با بیان اینکه در مدیریت برق کار بسیار ارزنده و ارزشمندی انجام شده است. به شعار امسال اشاره کرد و گفت: استاندار و مدیران استانی به خصوص در مناطق جنوب و حاشیه استان حرکات خوبی را انجام داده اند.
سردار ابوحمزه به هفته بسیج اشاره کرد و گفت: مهم ترین کار شما به عنوان بسیجی اداری و کارمندی در دستگاه های مختلف، مدیریت جهادی و انقلابی است.
انتهای پیام/ی

تجلیل از ادارات مصرف کننده صحیح برق

نظر شما