شناسهٔ خبر: 22619507 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نمایندگان شورا در کمیته پیگیری و نظارت مصوبه شهر دوستدار کودک انتخاب شدند

٦ نفر از اعضای کمیته پیگیری و نظارت بر مصوبه شهر دوستدار کودک به عنوان نماینده شورای شهر تهران در صحن شورا انتخاب شدند.

صاحب‌خبر -

نمایندگان شورا در کمیته پیگیری و نظارت مصوبه شهر دوستدار کودک انتخاب شدندبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛در بیست و سومین جلسه رسمی و علنی شورای شهر تهران نمایندگان شورا در کمیته پیگیری و نظارت مصوبه شهر دوستدار کودک انتخاب شدند.

در این جلسه از ۱۹ رای اخذ شده، علی اعطا با ۱۸ رای، شهربانو امانی، الهام فخاری و حجت نظری هر یک با ۱۷ رای، زهرا صدراعظم نوری و بهاره آروین با ۱۵ رای به عنوان نمایندگان شورای اسلامی شهر تهران در کمیته پیگیری و نظارت بر مصوبه شهر دوستدار کودک انتخاب شدند.

لازم به ذکر است؛ جمهوری اسلامی ایران با پیوستن به برنامه «شهر دوستدار کودک» به صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) متعهد شده است که در راستای اجرای این برنامه گام بردارد.

با پیوستن شهر تهران به جمع شهر‌های دوستدار کودک در سال ۱۳۸۶، شهرداری تهران نیز به عنوان دبیرخانه پروژه در کشور‌های منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا انتخاب و مسئولیت هدایت پروژه شهر دوستدار کودک در شهر‌های خاورمیانه و شمال آفریقا را بر عهده گرفته است.

به همین منظور در بیست و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهرتهران ۶ نفر از اعضا برای عضویت در کمیته پیگیری و نظارت مصوبه شهر دوستدار کودک تعیین شدند.

انتهای پیام/

 انتخاب نمایندگان شورا در کمیته پیگیری و نظارت مصوبه شهر دوستدار کودک

نظر شما