شناسهٔ خبر: 22619502 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

انتخاب مدیرعامل اتحادیه مدغم قرآنی استان مرکزی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت استان مرکزی طی جلسه‌ای با حضور اعضای هیئت مدیره انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، نخستین جلسه هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی، فرهنگی قرآن و عترت استان مرکزی در مرکز علمی ـ کاربردی فرهنگ و هنر اراک برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حسین محمدی، قاری به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت. در این جلسه افرادی که به نیابت از سوی کمیته چهار نفره حضور داشتند آقایان حاجعلی بیگی از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی خان‌آبادی از سوی اداره‌کل قرآن تبلیغات اسلامی بودند.

در این جلسه، افرادی که در مجمع انتخاب شدند شامل پیمان عین‌القضات، سیدمهدی خاتمی‌نژاد، رضا کوچکی، مجید احمدی، حسین محمدی هزاوه حضور داشتند که پس از رأی‌گیری اعضا حسین هزاوه به‌عنوان رئیس هیئت مدیره، سید‌محمد خاتمی‌نژاد، نائب رئیس هیئت مدیره، رضا کوچکی منشی هیئت مدیره و پیمان عین‌القضات به‌عنوان مدیر‌عامل اتحادیه مدغم انتخاب شدند.

در پایان این جلسه، دیگر اعضا به پیمان عین‌القضات به‌عنوان مدیرعامل اتحادیه مدغم قرآنی استان وکالت دادند که مراحل ثبت و شرکت اتحادیه را به سرانجام برساند.

نظر شما