شناسهٔ خبر: 22619460 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تلاش های وزارت نفت برای بازگشت سهمیه آسیایی تیم قدیمی پایتخت

اعضای مجمع عالی وزارت نفت برای پیگیری حذف این تیم در لیگ قهرمانان آسیا به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان مسئولان مجمع عالی وزارت نفت که طبق اعلام فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش و جوانان همچنان مالک باشگاه نفت تهران محسوب می شوند صبح امروز(سه شنبه) تشکیل جلسه داده و در این نشست تصمیم هایی درباره ادامه فعالیت های این باشگاه اتخاذ کردند.

حذف نفت تهران از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل مشکلات مالی و بدهکاری این تیم در نشست امروز مجمع عالی مورد بررسی قرار گرفته است و آنها قصد دارند با ارسال شکوائیه ای به AFC به این موضوع اعتراض کنند که چگونه باشگاه هایی مانند استقلال و پرسپولیس با وجود اینکه نسبت به نفت تهران پرونده های مالی بیشتری دارند برخلاف این تیم مجوز حرفه ای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرده اند. برخی اعضای مجمع واگذاری باشگاه نفت صبح امروز در کمیته استیناف فدراسیون فوتبال حاضر شده اند و به رای کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای اعتراض کرده اند. آنها گفتند در صورت حذف نفت تهران اسناد جدیدی به مسئولان کنفدراسیون آسیا ارائه می دهند تا مشخص شود چگونه نفت تهران  با وجود پرونده های مالی کمتر نسبت به استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان کنار رفته است.اعضای کمیته استیناف هم قول داده اند بررسی های لازم را نسبت به رای کمیته بدوی انجام دهند.

هدف فعلی مجمع باشگاه نفت حفظ سهمیه این تیم در لیگ قهرمانان آسیا است و اعضای این مجمع امیدوار هستند در زمان راستی آزمایی مدارک باشگاه های ایرانی از سوی AFC بتوانند مجوز حضور در این رقابت ها را کسب کنند. البته برای تحقق این امر باید ابتدا مدارک تسویه حساب باشگاه نفت با طلبکارانی که برای آن ها حکم صادر شده است به AFC ارائه شود. از طرفی به نظر می رسد آن ها قصد دارند در صورت فراهم شدن شرایط بازگشت نفت به لیگ قهرمانان آسیا به ادامه فعالیت های حمیدرضا جهانیان در این باشگاه پایان دهند و نفت را به شرکت جدیدی واگذار کنند.

به هر حال باید دید اعتراض اعضای مجمع باشگاه نفت به کمیته استیناف فدراسیون فوتبال به کجا می رسد. از طرفی احتمال دارد شکایت آنها عواقبی برای کمیته بدوی فدراسیون فوتبال داشته باشد.

انتهای پیام/

تلاش مسئولان وزارت نفت برای جلوگیری حذف این تیم از آسیا

نظر شما