شناسهٔ خبر: 22617683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی مطرح کرد

حضور ۱۱ دوومیدانی‌کار خراسانی در تیم انتخابی آسیا

R41347/P41362/S6,1188/CT1

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی گفت: از ۳۸ ورزشکار ایرانی شرکت‌کننده در مسابقات دوومیدانی داخل سالن برای شرکت در قهرمانی آسیا، ۱۱ نفر خراسانی‌اند.

صاحب‌خبر -

غلامرضا عسگرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار داشت: این مسابقات در رده سنی بزرگسالان و در روزهای 12 تا 14 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود و به علت اینکه ایران میزبان مسابقات است، می‌تواند برای هر رشته سه نفر را معرفی کند.

وی افزود: احتمال دارد برای نفرات سوم تیم ملی، از اعضای نوجوان یا جوان تیم ملی انتخاب شود، از 11 نفر ورزشکار خراسانی، دو نفر نیشابوری و 9 نفر مشهدی هستند که احتمال می‌دهیم بیش از 50 درصد این دونده‌کاران در تیم ملی انتخابی شرکت کنند.

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان رضوی درباره مسابقات صحرانوردی جوانان و بزرگسالان در رده‌ آسیایی عنوان کرد: این مسابقات قرار است تا یک ماه دیگر برگزار شود اما هنوز کنفدراسیون آسیایی در مورد تاریخ و محل برگزاری تعیین تکلیف نکرده است، در این مسابقات حتما از تیم خراسان رضوی شرکت کننده وجود خواهد داشت.

عسگرزاده همچنین در زمینه قهرمانی تیم خراسان رضوی در مسابقات دوومیدانی صحرانوردی در کشور یادآور شد: افرادی که بر اساس نظر کمیته فنی انتخاب شدند، 100 درصد شرایط قهرمانی را داشتند این عملکرد خوب، نتیجه برنامه‌ریزی مناسب برای تیم بود که امیدواریم در مسابقات جوانان و بزرگسالان تکرار شود.

وی همچنین درباره مسابقات دوومیدانی داخل سالن قهرمانی آسیا خاطرنشان کرد: در این مسابقات که در اوایل بهمن ماه برگزار می‌شود، 12 نفر از زنان دوومیدانی‌کار از استان اعزام می‌شوند.

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان رضوی ادامه داد: در تیم اعزامی برای مسابقات دو صحرانوردی بانوان که به میزبانی مریوان برگزار می‌شود، چهار نفر از دونده‌های زنان استان شرکت می‌کنند، همچنین در مسابقات با رده سنی بزرگسالان چهار نفر از استان اعزام می‌شوند که به علت مصدومیت یکی از دوومیدانی‌کارها نمی‌توانیم وعده مقام اول کشوری را بدهیم اما روی سکوهای دو و سوم خواهیم ایستاد، امیدوارم بتوانیم در رده جوانان هم مانند نوجوانان قهرمانی را تکرار کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما