شناسهٔ خبر: 22617601 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

آناج گزارش می‌دهد؛

نقش جهان، کابوس تراکتورسازی

تراکتورسازی در دو بازی خود در ورزشگاه نقش جهان اصفهان نتایج ناامیدکننده‌ای را کسب کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، تیم فوتبال تراکتورسازی در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال روز گذشته در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان رفت و در پایان با نتیجه سنگین 3 بر صفر برابر میزبانش تن به شکست داد تا به رده سیزدهم جدول سقوط کرده و در آستانه پایان نیم‌فصل مسابقات در شرایط بحرانی قرار بگیرد.

در این بین، بدتر از نتیجه‌ای که بدست آمد تداوم عملکرد ضعیف تراکتورسازی در ورزشگاه نقش جهان بود که این ورزشگاه مدرن را به کابوسی برای نماینده محبوب فوتبال آذربایجان تبدیل کرد. 

سرخ‌پوشان در دو دیداری که در این ورزشگاه مقابل سپاهان به میدان رفته‌اند، نتایج ناامیدکننده‌ای را کسب کرده‌اند و در هر دو بازی با شکست و دست خالی رهسپار تبریز شده‌اند.

این تیم در مجموع این دو مسابقه نه تنها در این ورزشگاه موفق به گلزنی نشده، بلکه 5 مرتبه هم دروازه خود را باز شده دیده‌ است.

با این حال، وجه اشتراک بزرگ این دو بازی غیبت بازیکنان کلیدی تراکتورسازی بود بخصوص در بازی روز گذشته که سرخ‌پوشان در خط دفاعی مجبور به استفاده از بازیکنانی در پست غیرتخصصی خود شدند.

ناگفته نماند شکست روز گذشته تراکتورسازی برابر سپاهان، سنگین‌ترین شکست شاگردان گل‌محمدی در فصل جاری لیگ برتر و همچنین بدترین باخت سرخ‌پوشان در برابر طلایی‌پوشان اصفهانی در تاریخ این رقابت‌ها بود.
 

نظر شما