شناسهٔ خبر: 22617597 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کونته: پیروزی مقابل قره باغ به کاهش فشار بر چلسی کمک می کند

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه خبرگزاری رویترز، چلسی در جایگاه دوم گروهی سی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و چهارشنبه(فردا) در آذربایجان به مصاف قره باغ می رود. چلسی برای قطعی کردن صعود خود به مرحله حذفی به یک پیروزی نیاز دارد.
کونته از بازیکنان خود خواست تا در آذربایجان پیروز شوند و از تنش های ناشی از برنامه فشرده بازی در 11 مسابقه پس از دیدار برابر قره باغ اجتناب کنند.
سرمربی چلسی به خبرنگاران گفت: ما باید مهم ترین مسابقه فصل را برگزار کنیم.
کونته افزود: اگر بتوانیم برابر قره باغ پیروز شویم، آنگاه می توانیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان راه یابیم و این بسیار حائز اهمیت است زیرا بازه زمانی الان تا ژانویه، دوره ای فشرده است و از این رو، پیروزی در این بازی بسیار مهم است.
وی خاطر نشان کرد: با توجه به تساوی در دو بازی گذشته برابر آتلتیکو مادرید، کار آسان نخواهد بود. از این رو، تمرکز و کار و تلاش برای پیروزی در این بازی بسیار مهم است.
چلسی با 25 امتیاز در برابر منچستر سیتی 34 امتیازی و صدرنشین، در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد و در چارچوب این لیگ، شنبه به مصاف لیورپول می رود که رده پنجم این رده بندی نشسته است.
چلسی در اولین بازی خود در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا موفق شد با 6 گل قره باغ آذربایجان را در هم بکوبد تا صدرنشین گروه C لیگ قهرمانان شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی**1088**1584
مترجم:فقیه*انتشار:مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما