شناسهٔ خبر: 22617570 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تاکید کرد

جشنِ جهان بدون استکبار در امتداد جشن فتح بر داعش

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تاکید کرد: به یقین وعده «ان الباطل کان زهوقاً» نیز محقق خواهد شد و جشن جهان بدون استکبار، در امتداد جشن فتح بر داعش شکل خواهد پذیرفت.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در پی پایان حکومت داعش، حجت الاسلام علی شیرازی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در نیروی قدس سپاه پیامی صادر کرد که در آن آمده است: با یاری پروردگار بزرگ و عزیز، یک بار دیگر تاج عزت و فتح بر تارک ملت ایران عزیز ایران نهاده شد و گردنبند افتخار بر گردن مجاهدان سترگ میدان نبرد با تروریست‌های داعش آویخته گردید و مدال سربلندی ولایتمداری جهان اسلام، عامل شکست جدید مستکبرین زشت سیرت شد.

این پیام می‌افزاید: در این عرصه نیز خداوند کریم و مهربان به وعده خود جامه عمل پوشاند و پایان حکومت داعش با دست توانای مجاهدان ایرانی و لبنانی و عراقی و سوری و پاکستانی و افغانستانی رقم خورد. این پیروزی بزرگ، آغاز شمارش معکوس برای نابودی سردمداران حکومت‌های جور و ظلمی است که با گستاخی و پررویی در چند سال اخیر از داعش حمایت کردند و از کشته شدن مسلمانان ابا ننمودند. به یقین وعده "ان الباطل کان زهوقاً" نیز محقق خواهد شد و جشنِ جهانِ بدون استکبار، در امتداد جشن فتح بر داعش شکل خواهد پذیرفت.

در ادامه این پیام آمده است: گستره پیروزی امروز بر تروریست‌ها به حدی است که فهم دوست و دشمن از ادراک آن کوتاه است؛ و زبان از شمارش نعمت‌های این فتح ناتوان است. به پاس این نعمت بزرگ سر بر آستان ربوبی می‌ساییم و می‌گوییم: "وَ لَکَ الْحَمْدُ عَلى‏ حُسْنِ بَلائِکَ وَ سُبُوغِ نَعْمآئِکَ، حَمْداً یُوافِقُ رِضاکَ، وَ یَمْتَرِى الْعَظیمَ مِنْ بِرِّکَ وَ نَداکَ" - بر خوبی امتحانت و بر بسیاری نعمت‌هایت، تو را سپاس می‌گوییم؛ سپاسی که خشنودی و رضایت تو را فراهم کند وبه اندازه احسان بزرگ تو باشد.

اینجانب این غلبه سپاه حق بر لشکر باطل را به تمامی مجاهدان میدان نبرد و مدافعان عزیز حرم، خصوصاً به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، برادر عزیزم سردار سرلشکر پاسدار حاج قاسم سلیمانی و بالاخص به فرماندهی معظم کل قوا و رهبر حکیم انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خامنه‌ای عزیز- روحی له الفداء- تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از ملت عزیز ایران، لبنان، عراق، سوریه، افغانستان و پاکستان و تمامی مجاهدان مدافع حرم و همه مسلمانان جهان می‌خواهم در روز چهارشنبه اول آذر ۱۳۹۶ با تلاوت مناجات شکرگزاران، شکر این نعمت بزرگ را به جا آورند و از حضرت باری تعالی به پاس این لطف خاص، تقدیر وتشکر نمایند. از خداوند مهربان خواهانم به همه ما قدرت درک این فتح را عنایت کند و توفیق حفظ این عزت بزرگ را که با مجاهدت و ایثار جانِ شهدای مدافع حرم به دست آمد، را مرحمت نماید.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

نظر شما