شناسهٔ خبر: 22617562 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در نشستی مشترک مطرح شد:

تامین اسکان موقت ۷ روستای زلزله‌زده کرمانشاه توسط سپاه البرز

کرج - تامین اسکان موقت هفت روستای زلزله‌زده کرمانشاه توسط سپاه البرز و امکان ارسال ۵۵ کانکس توسط اصناف در نشستی مشترک مطرح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار یوسف مولایی ظهر سه شنبه در نشست مشترک سپاه با اصناف استان که به منظور بررسی چگونگی کمک به آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: تا کنون کمک های بسیار خوبی از سوی استان البرز به مناطق زلزله زده ارسال شده است.

وی با بیان اینکه از لحاظ تغذیه و وسایل اولیه این روستاها تا یک ماه تامین هستند، افزود: در حال حاضر کانکس های موقت برای زندگی زلزله زدگان در اولویت قرار دارد.

فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵ کانکس در محل یکی از این روستاها در حال ساخت است که برای ساخت دیگر کانکس ها نیازمند کمک های اصناف استان و مردم هستیم.

مولایی با اعلام اینکه ساخت این روستاها یک سال یا بیشتر طول خواهد کشید بدین منظور بهترین راه برای اسکان مردم ساخت ساخت کانکس است، یاداور شد: نیاز به ۴۵ کانکس در روستاهای یاد شده احساس می شود.

حمید کریمی رئیس اتاق اصناف استان البرز در ادامه با اشاره به اینکه تا کنون ۲۸ کامیون از کمک های اصناف به مناطق  آسیب دیده ارسال شده است، افزود: آمادگی ارسال ۵۵ کانکس توسط اصناف وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هشت کانکس از سوی یکی از خیرین اصناف به مساحت ۱۰ تا ۱۵ متری خریداری شده است، گفت: ۱۵ کانکس بهداشتی برای حمام و سرویس بهداشتی از سوی اتحادیه فرش فروش ها آماده ارسال است که ظرف امروز یا فردا ارسال خواهد شد.

نظر شما