شناسهٔ خبر: 22616694 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

روحانیون در امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وارد عمل شوند

R41371/P1357/S6,73/CT11

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: روحانیون و افراد تأثیرگذار در امر پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وارد عمل شوند.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، حجت‌الاسلام صفر قربانپور پیش‌از ظهر امروز در حاشیه جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری از اعتیاد تبلیغات اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جلسه کمیته فرهنگی پیشگیری از اعتیاد تبلیغات اسلامی استان مرکزی با محوریت بررسی و ارائه راهکارهای فرهنگی با تکیه برمبانی مکتبی و دینی به‌منظور پیشگیری از اعتیاد به عنوان یک آسیب اجتماعی برگزار شد.

وی افزود: این اداره برنامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اقشار تاثیرگذار شامل روحانیون و مبلغان دینی است و در راستای آموزش تخصصی برای ارائه محتوای مورد نظر در این رابطه را دنبال می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: این مربیان اثر پذیرفته و دریافت کنندگان اطلاعات فنی، می‌توانند به جامعه ورود کنند و کارهای تبلیغی و فرهنگی را در راستای پیشگیری از اعتیاد به بهترین شکل انجام دهند.

قربانپور بیان کرد: مداحان و مبلغان زن و فعالان فرهنگی‌ و قرآنی مساجد و دیگر مراکز قرآنی هم علاوه بر روحانیون‌ و مبلغان دینی،این آموزش‌ها در راستای انتقال این مباحث به بدنه جامعه دریافت می‌کنند.

وی ادامه داد: تا به امروز در سطح استان مرکزی در تمام شهرستان‌ها بیش از پنج کارگاه برگزار شده که به طور میانگین در هر شهرستان بیش از 40 نفر تحت آموزش قرار گرفته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی خاطرنشان کرد: بر مبنای برنامه‌‌ریزی انجام شده، در راستای مشاهده نتیجه حداکثری در رابطه با کاهش اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن مقرر شد این آموزش‌ها برای تمام اقشار اثرگذار فرهنگی و مذهبی در استان پیگیری شود.

انتهای پیام/

نظر شما