شناسهٔ خبر: 22615639 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

خانلرخانی: لیگ تکواندوی امسال فشرده‌ است

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم تکواندوی شهرداری ورامین گفت: لیگ‌برتر تکواندوی امسال نسبت به سال‌های گذشته فشرده‌تر است.

پیام خانلرخانی در گفت و گو با ایسنا، درباره‌ی ‌لیگ برتر امسال تکواندو، توضیح داد: خدا را شکر می‌کنم که امسال لیگ‌برتر پر رونقی داریم. یازده تیم در لیگ حاضر شده‌اند و امسال لیگ فشرده‌ای را داریم. سه تیم نسبت به فصل گذشته اضافه شده‌اند که شش بازی به تعداد بازی‌ها افزوده می‌شود.

او در ادامه خاطرنشان کرد: خوشبختانه استارت خوبی را در فصل جدید لیگ زدیم و تیم قدرتمند پاس را شکست دادیم. در مسابقه‌های هفته دوم هم تیم خوب ملوان را از پیش رو برداشتیم تا با یک روحیه‌ی خوب برای بازی‌های آینده‌ی فصل آماده شویم.

سرمربی شهرداری ورامین افزود: با توجه به اینکه دو ملی‌پوش تیم ما (مهدی خدابخشی و ابوالفضل یعقوبی) در تیم ملی بودند می‌توانستیم بازی‌های خود را به تعویق بیاندازیم اما باصلاحدید خودم این کار را انجام ندادیم. اگر بازی‌ها به تعویق می‌افتادند در هفته‌های بعد به جای دو بازی باید سه بازی را انجام می‌دادیم که به دلیل فشار زیاد کار برای بازیکنان سخت می‌شد. خوشبختانه جوانان خوبی داریم و توانستند جواب اعتماد کادرفنی را با این نتایج خوب بدهند.

سرمربی تیم تکواندوی شهرداری ورامین درباره‌ی شرایط برگزاری و داوری‌های لیگ امسال گفت: لیگ امسال از نظر برگزاری و شرایط میزبانی فدراسیون عالی بود. ولی من زیاد با داوری‌ها کاری نداریم و در این مورد صحبت نمی‌کنم، فقط خوشحالم که امسال هم در لیگ‌برتر استارت خوبی زدیم.

او در پاسخ به این سوال که در لیگ‌برتر به جوانان هم توجه می شود؟ گفت: طبق قوانین همه‌ی تیم‌ها موظف هستند که به صورت اجباری در هر بازی خود از یک بازیکن نوجوان(۱۶ تا ۱۷) سال استفاده کنند. در رقابت‌های هفته‌ی اول و دوم هم نوجوانان خوبی را دیدم که در تیم‌های مختلف حاضر بودند و از نظر من پشتوانه سازی خوبی برای آینده‌ی تکواندو صورت گرفته است.

نظر شما