شناسهٔ خبر: 22615534 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

در میان زلزله‌زدگان کرمانشاه

حضور رهبری آرامش دل‌های مردم آسیب‌دیده

حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه آلامی بر دردهای مردم آسیب‌دیده و قوت قلبی در جهت تسکین دردهای آنان بود.

صاحب‌خبر -
به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه نوشت:

رهبر معظم انقلاب بامداد روز گذشته به سمت استان کرمانشاه حرکت کردند و به محض اطلاع جهت استقبال از ایشان به فرودگاه رفتیم. خبر حضور ایشان در مناطق زلزله‌زده سبب شده بود تا شور و ذوق خاصی بین همگان ایجاد شود؛ هم ما که به‌عنوان مسئول در راستای خدمت‌رسانی به مردم کرمانشاه مشغول فعالیت بودیم و هم همه آنهایی که در این حادثه دچار آسیب و حادثه شده بودند.

از همان ابتدا که خبر مقام معظم رهبری در کرمانشاه پیچید، فضای پرامیدی ایجاد شد و این خبر آنچنان خاص بود که مردم منطقه به‌شدت خوشحال شدند و علی‌رغم درد و غم‌های بسیاری که در دل داشتند، گویی همه آنها را فراموش کردند و بی‌صبرانه منتظر دیدار رهبری بودند.

مقام معظم رهبری ابتدا به بازدید و سرکشی از چادرها و محل اسکان آسیب‌دیدگان شهر سرپل ذهاب پرداختند و پای صحبت‌ها و درددل‌های آنان نشستند. سپس در جریان امور و مباحث مربوط به خدمت‌رسانی به زلزله‌زدگان قرار گرفتند و بعد از آن به روستاهای زلزله‌زده این شهرستان رفتند. ایشان با حضور در چادرهای اسکان زلزله‌‌زدگان در روستای کوئیک، از نزدیک در جریان مسائل مردم زلزله‌‌زده قرار گرفتند و پس از آن به روستای قلعه‌ بهادری و سراب ذهاب کرمانشاه رفتند. در تمام این مناطق مردم به گرمی از ایشان استقبال کردند و علی‌رغم کمبود امکانات رسم میهمان‌نوازی را به‌جا آوردند.

پیام ایشان در همان ساعات ابتدایی بروز این حادثه دردناک، به خوبی توانست فضای وحدت و وفاق را بین دولتمردان و مردم ایجاد کند و اذهان را به صورت کلی از حواشی مبرا و به اصل موضوع که کمک به آسیب‌دیدگان و رسیدگی به امور مربوط به آنها بود، معطوف کند.

حضور مقام معظم رهبری در مناطق زلزله‌زده آلامی بر دردهای مردم آسیب‌دیده و قوت قلبی در جهت تسکین دردهای آنان بود. در جلسه‌ای هم که با حضور ایشان و مسئولان مختلف از سایر نهادها و سازمان‌ها برگزار شد مطالباتی مطرح کردند و دستوراتی را جهت رسیدگی هرچه سریع‌تر به وضع زلزله‌زدگان صادر فرمودند که اولویت امور و اقدامات مسئولان در دستور کار  قرار گرفت و امروز نیز جلسه‌ای در همین راستا و جهت هرچه سریع‌تر عملی شدن خواسته‌های مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

نظر شما