شناسهٔ خبر: 22615504 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی گفت :

بیش از 60هزار فرزند ایثارگر جویای کار به متقاضیان شغل اضافه شده اند

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران کشورگفت: بیش از 60هزار فرزند ایثارگر جویای کار به متقاضیان شغل اضافه شده اند.

صاحب‌خبر -

 حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی شهیدی روز دوشنبه 29 آبان ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی ضمن قدردانی از زحمات عابدین عابدی مقدم جانباز و آزاده دفاع مقدس، حجت الاسلام حسین معصومی را به عنوان مدیرکل جدید بنیاد خراسان رضوی معرفی کرد.
نماینده ولی فقیه در بنیاد در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره 17 هزار شهید خراسان رضوی و تبریک حلول ماه ربیع‌الاول گفت: از ابتدای حضور در بنیاد برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و درازمدت تدوین شد و در راستای اجرای همین برنامه‌ها به عنوان نمونه برای 75 هزار ایثارگر فرصت شغلی ایجاد شد که شامل استفاده از سهمیه 25 درصدی اشتغال در دستگاه‌های دولتی و همچنین اعطای تسهیلات اشتغال بود.
معاون رییس جمهوری همکاری و اتحاد سازمان‌ها و دستگاه‌ها را یکی از راه‌های حل مشکل اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران دانست و افزود: علی‌رغم اشتغال حدود 75 هزار ایثارگر مجدداً 60 هزار فرزند ایثارگر جویای کار پس از دریافت مدرک تحصیلی به متقاضیان شغل اضافه شده است که باید برای اشتغال این عزیزان نیز تلاش مضاعفی انجام گیرد به خصوص اینکه یکی از دغدغه‌های اصلی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حل مشکل بیکاری در جامعه است.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران حل مشکلات بیمه درمانی ایثارگران را دومین دغدغه بنیاد کرد و افزود: خوشبختانه با همکاری و همبستگی مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران به خصوص در استان‌های کشور بسیاری از مشکلات بیمه درمانی ایثارگران توسط شرکت بیمه دی حل شده است و امیدواریم با حمایت بیشتر از این شرکت خدمات در این حوزه بیش از گذشته ارتقا یابد.
حجت الاسلام والمسلمین شهیدی ضمن قدردانی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خراسان رضوی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات ایثارگران در اولویت فعالیت‌های بنیاد است و جناب آقای عابدی مقدم از دل سوزترین و جدی‌ترین مدیران بنیاد در کشور بوده‌اند و از تجربه‌های فراوان ایشان باید در حوزه‌های دیگر استفاده کرد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: از حجت الاسلام حسین معصومی که عنوان قائم مقامی بنیاد خراسان رضوی و معاون فرهنگی این اداره کل را در سوابق کاری خود داشته و با مسائل و مشکلات ایثارگران این استان به خوبی آشنایی دارد و از طرفی مدتی نیز به عنوان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی تجربیات زیادی کسب کرده اند، انتظار داریم با همکاری سایر مدیران فعالیت‌های درخشانی را از خود به یادگار بگذارند.

 

نظر شما