شناسهٔ خبر: 22615375 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

همدلی نونهالان مؤسسه مهد قرآن با کودکان مناطق زلزله‌زده

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طرح «یک بغل مهربانی و همدلی» با هدف آموزش و مهرورزی نونهالان مؤسسه مهد قرآن با کودکان مناطق زلزله‌زده غرب کشور اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل از روابط عمومی مؤسسه مهد قرآن، زینب کریمی، مدیر مهد شکوفه‌های مؤسسه مهد قرآن از اجرای طرح «یک بغل مهربانی و همدلی» با هدف آموزش و مهرورزی نونهالان این مرکز با کودکان مناطق زلزله‌زده غرب کشور خبر داد.
وی با اشاره به تلاش ستادهای مردمی جهت جمع‌آوری اقلام مورد نیاز هم وطنان زلزله زده یادآور شد: جهت التیام دل کودکان سانحه دیده مقرر شد در راستای آموزش عملی آموزه‌های قرآنی و نهادینه کردن فرهنگ کمک و ایثار در کودکان، از نونهالان درخواست کنیم تا اسباب بازی‌های مورد علاقه‌شان را در منازل به دفتر مهد قرآن تحویل دهند تا آنان هم سهمی از همدلی، مهربانی و خوشحال کردن کودکان آسیب‌دیده مناطق زلزله‌زده سرزمینمان در استان کرمانشاه داشته باشند.
مدیر مهد قرآن شکوفه‌ها با یادآوری نکات روحی و روانی از اجرای طرح همدلی برای مهرورزی با کودکان، افزود: انتخاب اسباب بازیها به عهده نونهالان باشد و از والدین نیز درخواست کردیم از بیان مسائل تخریبی زلزله پرهیز کنند چون این امر باعث ترس و نگرانی آنها می‌شود.
شایان ذکر است، طرح مهربانی و همدلی هم زمان در هشت مرکز مهد قرآن شکوفه‌های مؤسسه مهد قرآن در مناطق مختلف تهران اجرا می‌شود.

نظر شما