شناسهٔ خبر: 22615291 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

تمرين پرسپوليس تحت تاثير هيس‌هاي بيرانوند

شاگردان برانکو ايوانکوويچ بعد از تساوي مقابل پديده در هفته دوازدهم امروز ريکاوري خود را در مجموعه خيريه عمل دنبال کردند.

صاحب‌خبر -

 پرسپوليسي‌ها بعد از تساوي مقابل پديده مشهد امروز در حالي در مجموعه خيريه عمل تمرينات خود را از سر گرفتند که بازيکنان اصلي بعد از گرم کردن به ريکاوري پرداختند.


* حسين ماهيني و فرشاد احمدزاده دو بازيکن مصدوم پرسپوليس که در جدال مقابل پديده به ميدان نرفتند، در تمرينات گروهي حاضر شدند.


*  تمرين امروز تحت تاثير حرکت عجيب روز گذشته عليرضا بيرانوند بود و بازيکنان بعد از هر صحبت او به او هيس نشان مي‌دادند.


* باتوجه به ممنوعيت ورود تماشاگران حدود 10 هوادار از خيابان اطراف مجموعه درفشي‌فر که به زمين تمرين مشرف است به نظاره اين تمرين پرداخته و گاهي کنايه‌هايي نصيب بيرانوند مي‌کردند.


* گادوين منشا که در اواسط بازي روز گذشته از ترکيب خارج شده بود، برخلاف ديگر بازيکنان در سکوت به تمرين مي‌پرداخت و به نظر مي‌رسيد از گل نزدن و تعويض در اين بازي ناراحت است.


* ايگور پاناديچ در آغاز تمرين تخصصي با گلرها رو به دوربين هيس نشان داد که اين مساله به زعم بيرانوند حمايت از او تلقي مي‌شد و او به خبرنگاران خواهان اين شد که از قول ايگور بنويسند از بيرانوند حمايت کرده است.


* بازيکناني که به طور ثابت در بازي مقابل پديده به ميدان رفته بودند، بعد از نيم ساعت ريکاوري راهي رختکن شده و به تمرين خود پايان دادند. ديگر بازيکنان اما زيرنظر چوک و مارکو و با نظارت برانکو آيتم‌هاي در نظر گرفته شده را پشت سر گذاشتند.


* کريم باقري که در تمرينات گروهي حاضر شده بود در يک صحنه پاي شجاع خليل‌زاده را مورد اثبات قرار داد که با اعتراض همراه با شوخي مدافع شمالي پرسپوليس همراه بود.


* بازيکنان ذخيره پرسپوليس بعد از نيم ساعت فوتبال درون تيمي، در يک نيمه زمين تمريناتشان را دنبال کردند.

 

* مهدي طارمي که به بوشهر سفر کرده بود،در تمرين امروز حضور يافت و با روحيه بالا آيتم هاي مدنظر کادرفني را پشت سر گذاشت.

 

* بشار رسن که در بازي روز گذشته دچار مصدوميت شده بود، در تمرين امروز غيبت داشت و براي ام آر آي راهي کلينيک شده بود.

نظر شما