شناسهٔ خبر: 22615182 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

گزارش تمرین پرسپولیس

بی‌محلی هواداران به بیرانوند و ریکاوری بازیکنان پرسپولیس در حضور میهمانی از ایتالیا

R1443/P1435/S3,27/CT1

بازیکنان پرسپولیس پس از تساوی مقابل پدیده در ورزشگاه خیریه عمل ریکاوری کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نخستین تمرین تیم پرسپولیس پس از تساوی مقابل پدیده از ساعت 11 امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه خیریه عمل برگزار شد.

* حدود 50 نفر از هواداران جلوی درهای ورزشگاه بودند، اما به‌دلیل نبود سکو اجازه ورود به تمرین را پیدا نکردند. برخی از آنها به پشت فنس‌ها رفته و برخی دیگر نیز از روی پل عابر پیاده تمرین را تماشا می‌کنند. خبرنگاران اما با رایزنی‌های انجام شده خودشان را به کنار زمین رساندند و تمرین پرسپولیس را پوشش دادند.

* بشار رسن قبل از آمدن به تمرین با مراجعه به یکی از بیمارستان‌های تهران از زانوی خود MRI گرفته و جواب آن را هم با خود آورد تا وضعیتش مشخص شود. او امروز به‌صورت اختصاصی با پزشک تیم کار کرد.

* هوادارانی که مقابل ورزشگاه خیریه عمل حاضر شده بودند، از بازیکنان این تیم امضا و عکس یادگاری می‌گرفتند، اما در مواجه شدن با بیرانوند به او بی‌محلی کردند.

* شایان مصلح با دست بانداژ شده و بدون مشکل با سایر بازیکنان تمرین کرد. حسین ماهینی و فرشاد احمدزاده هم که در روزهای گذشته به‌صورت اختصاصی تمرین می‌کردند، امروز در تمرین گروهی حاضر شدند.

* برانکو 10 دقیقه‌ای در داخل زمین با بازیکنان صحبت کرد.

* بازیکنان اصلی که در دیدار مقابل پدیده به میدان رفته بودند، ریکاوری کردند. بازیکنان ذخیره نیز تمرینات تاکتیکی انجام دادند. کریم باقری نیز پا به‌پای آنها تمرین کرد.

* رادشوویچ پس از تمرین به محل باشگاه پرسپولیس می‌رود تا مطالبات خود را از این باشگاه بگیرد.

* حضور نزدیکان منشا در محل تمرین پرسپولیس جلب توجه می‌کرد. برادر همسر مهاجم پرسپولیس که از ایتالیا آمده، تمرین امروز این تیم را از نزدیک تماشا کرد.

* ایگور پانادیچ، مربی دروازه‌بانان پرسپولیس دستکش خود را به یکی از هواداران این تیم هدیه داد.

* بازیکنان اصلی بعد از 70 دقیقه ریکاوری، از زمین بیرون آمدند و نظاره‌گر تمرین بازیکنان ذخیره شدند.

انتهای پیام/

نظر شما