شناسهٔ خبر: 22615004 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: جماران | لینک خبر

هوای تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای اکثر مناطق شهر تهران طی امروز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است و انتظار می‌رود با کاهش نسبی غلظت آلاینده‌ها تا شبانگاه، شرایط کیفی هوای پایتخت بهبود یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جی پلاس، حسین شهبازی اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از افزایش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۳۰ آبان) است و در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متر بر ثانیه و در شبانگاه بارش پراکنده باران انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه این شرایط فردا ( ۱ آذر) کمابیش ادامه دارد، تصریح کرد: در این روز برخی ساعات به ویژه بعد ازظهر وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۷ متر بر ثانیه و بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران افزود: با تداوم این شرایط در روز پنجشنبه (۲ آذر) برخی ساعات همراه با وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۱ متر بر ثانیه از سمت نواحی غربی خواهد بود و دما طی دو روز آینده به طور نسبی کاهش خواهد یافت.

شهبازی در ادامه گفت: پیش‌بینی می شود تا فردا کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در محدوده شرایط سالم و ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گیرد.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته پایتخت منتهی به ۸ صبح امروز با شاخص ۱۲۵ در شرایط ناسالم برای گروه حساس قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم‌اکنون تهران ۱۱۴ و همچنان در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس است.

 

نظر شما