شناسهٔ خبر: 22614749 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شرور سابقه دار در چوار به دام پلیس افتاد

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری یک شرور با سابقه در بخش چوار خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمید فتاحی گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از اهالی بخش چوار و شرکت های فعال در منطقه مبنی بر شرارت و تخریب توسط یک شرور، مراتب بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: مأموران انتظامی بخش چوار با هماهنگی مرجع قضایی با استفاده از همکاری خوب مردم منطقه، مخفیگاه شرور مورد نظر را شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ایلام تاکید کرد: متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی داده شد.
سرهنگ فتاحی با اشاره به تعداد قابل توجه شاکیان و شرارت های فرد شرور، یادآور شد: شرور دستگیر شده در امر چاقو کشی، قدرت نمایی، عربده کشی، تخریب خودروهای شرکت های فعال منطقه و نیز توزیع مواد مخدر فعالیت داشته است.
وی با تقدیر از همکاری صمیمانه مردم بخش چوار اضافه کرد: توجه مردم و اهمیت دادن به موضوع امنیت و آرامش جامعه و همکاری با پلیس عرصه را بر مجرمان و اراذل و اوباش تنگ کرده و جایی برای عربده کشی و قدرت نمایی آنان وجود نخواهد داشت.

** دستگیری سوداگر مرگ در چرداول

فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف مقدار بیش از 450 گرم مواد مخدر از وی خبر داد.
سرهنگ جهانگیر زارعی گفت: در پی وصول خبری مبنی بر اینکه یکی از ساکنان روستاهای اطراف شهرستان چرداول در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد با هماهنگی مقام قضائی از منزل وی بازرسی بعمل آمد.
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول تاکید کرد: با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس اطلاعات در بازرسی های انجام شده مقدار بیش از 450 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.
سرهنگ زارعی یادآور شد: متهم دستگیر و پس از بازجویی های مقدماتی با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
دریافت و انتشار: حسن کهزادیان
6119

انتهای پیام /*

نظر شما