شناسهٔ خبر: 22614682 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

انهدام باند بزرگ قاچاق و کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در ایرانشهر

زاهدان - ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان گفت: با انهدام باند بزرگ موادمخدر در ایرانشهر در جنوب استان، 2 تن و 635 کیلوگرم انواع مواد افیونی از سوداگران مرگ کشف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار محمد قنبری روز سه شنبه در این باره اظهار کرد: یگان های عملیاتی انتظامی ایرانشهر با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در تعاقب اقدامات تخصصی، از فعالیت یک باند بزرگ و مسلح برای جا به جایی موادمخدر با استفاده از خودروهای کوهستانی در مسیرهای فرعی این شهرستان با خبر شدند.
وی افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتی، عصر روز گذشته ماموران محل تردد خودروهای متعلق به این باند را به همراه محل انبار مواد مخدر شناسایی کردند که قاچاقچیان به محض مشاهده ماموران با آنان به صورت مسلحانه درگیر شدند.
وی ادامه داد: پلیس در این درگیری موفق شد 2 تن و 467 کیلوگرم تریاک، 28 کیلوگرم مرفین و 140 کیلوگرم حشیش و یک قبضه سلاح کلاش کشف کند.
فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان با اشاره به توقیف سه دستگاه خودرو تویوتا و دستگیری پنج قاچاقچی در این عملیات گفت: مبارزه با پدیده موادمخدر با جدیت از سوی پلیس ادامه دارد.
وی به شهروندان توصیه کرد در صورت برخورد با فروشندگان موادمخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در امنیت عمومی، با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس بگیرند و موضوع را به پلیس اطلاع رسانی کنند.
به گزارش ایرنا ایرانشهر در فاصله 335 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در مسیر محور ترانزیتی چابهار، زاهدان- میلک و چابهار - بم واقع شده است.
3042**6081 خبرنگار: محدثه حیدری گرجی **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

انتهای پیام /*

نظر شما