شناسهٔ خبر: 22614535 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رپورتاژ آگهی

استراتژی جدید برندها برای بازاریابی آنلاین و سئو

R1234/P1234/S1407/CT12

ویرلن انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری پربازدید را به عنوان موثر ترین استراتژی برای بازاریابی آنلاین و سئو سایت اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

ویرلن انتشار رپورتاژ آگهی در سایت های خبری پربازدید را به عنوان موثر ترین استراتژی برای بازاریابی آنلاین و سئو سایت اعلام کرد.

امروز مدیران برندهای مشهور و استارت آپ های هوشمند از تکنیک های مبتنی بر تکنولوژی های جدید برای برندسازی و افزایش فروش استفاده میکنند . تکنولوژی هایی که روز به روز امکانات بیشتری را برای دستیابی به موفقیت پایدار در اختیار آنها قرار میدهند.

تبلیغات آنلاین امروز حتی در سطح بین المللی برای مسائل مختلفی مورد استفاده قرار میگیرد . به عنوان مثال یک شهر ناشناخته ازطریق روش های جدید تبلیغات آنلاین به شهری توریستی تبدیل میشود و سرمایه گذاران و گردشگران را از سایر نقاط دنیا به خود جلب میکند.

مهمترین و موثر ترین استراتژی بازاریابی وبرندسازی آنلاین از نظر کارشناسان و متخصصان در تمام دنیا سئو (SEO) است . سئو بطور خلاصه یعنی بهینه سازی سایت برای حضور در رتبه اول جستجوی گوگل با کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار شما .

همانطور که میدانید همه ما در تمام طول شبانه روز برای کسب اطلاعات درمورد هر موضوعی از طریق گوشی موبایل ، تبلت یا لپ تاپ در گوگل جستجو میکنیم و این شامل خرید های ما نیز میشود. ما برای اطلاع از قیمت یا خرید انواع کالا یا خدمات در گوگل بدنبال بهترین وب سایت ارائه کننده جستجو میکنیم و معمولا دو یا سه نتیجه اول را بررسی میکنیم.

بنابراین کارآفرینان برند ها و کسب و کار هایی امروز موفق و در حال پیشرفت هستند که به بهترین نحو خود را برای این موقعیت آماده کرده اند . آنهایی که یک وب سایت براساس استاندارد های روز برای معرفی کامل محصولات و خدمات خود راه اندازی کرده اند و بوسیله تکنیک های سئو سایت خود را در رتبه اول تا سوم نتایج جستجوی گوگل قرار داده اند و برای فروش آنلاین به خریداران برنامه ریزی کرده اند.

سئو یک علم و تکنیک جدید برای افزایش فروش است که از تمامی روش های بازاریابی تاثیرگذاری بهتری دارد .

برای سئو سایت و حضور در رتبه اول گوگل در قدم اول به یک وب سایت با طراحی ، کدنویسی و محتوا براساس استاندارد های سئو نیاز دارید. سپس باید از طریق تکنیک های هوشمندانه اعتبار سایت خود را در گوگل بالا ببرید تا این موتور جستجو وب سایت شما را به عنوان مرجع درارائه اطلاعات مرتبط با کسب و کارتان شناسایی کند و در نهایت وب شما را بعنوان بهترین انتخاب در رتبه اول در اختیار جستجو کنندگان قرار دهد.

سیستم همه موتور های جستجوگر مانند گوگل براین اساس است که وب سایت های بهترین محتوا را داشته باشند و بک لینک های بیشتری را از سایت های پربازدید و معتبر دریافت کرده باشند اعتبار و رتبه بهتری دارند.

رپورتاژ آگهی بهترین راهکار برای افزایش اعتبار و بهبود رتبه سایت در نتایج جستجو است. اما این راهکار چگونه میتواند در سئو سایت ، بازاریابی آنلاین و برندینگ موثر باشد ؟

رپورتاژآگهی Digital PR یک خبر تبلیغاتی و سفارشی است که برای معرفی ویژگی های کسب و کار شما توسط شرکت دیجیتال مارکتینگ ویرلن در خبرگزاری ها و سایت های خبری معتبر و پربازدید منتشر میشود.

در محتوای خبر چند کلمه کلیدی که از نظر جستجو برای شما مهم است به وب سایت شما لینک میشود و بنابراین رپورتاژ آگهی این امکان را به شما میدهد که از سایت های پربازدید لینک فالو دریافت کنید که در نهایت باعث ارتقاء اعتبار و رتبه سایت در نتایج جستجو میشود.

همچنین نکاتی در انتشار رپورتاژ آگهی توسط ویرلن وجود دارد که در نتیجه بسیار موثر است:

همه این موارد بصورت کامل الگوریتم های سئو را پوشش میدهد و به همین دلیل است که امروز رپورتاژ آگهی به عنوان موثر ترین تکنیک سئو در تمام دنیا شناخته میشود.

اما قطعا با توجه به انتشار این اخبار تبلیغاتی در صفحه اول خبرگزاری های معتبر و پربازدید این راهکار در برندسازی و جذب مخاطبان نیز بسیار موثر است و حتی نسبت به سایر روش های تبلیغات اینترنتی بسیار به صرفه تر است.

در دنیای امروز که با سرعت در حال پیشرفت است کارآفرین ها و مدیرانی که در تمامی بخش های تجارت خود از تولید تا فروش و خدمات پس از فروش ، از جدید ترین فناوری و تکنیک ها بهره میبرند نه تنها موفق تر هستند بلکه تاثیرگذاری بیشتری در توسعه جامعه دارند.

نظر شما