شناسهٔ خبر: 22614387 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه:

عملیات آواربرداری در مناطق آسیب‌دیده به سرعت در حال اجراست

R41380/P1486/S6,68/CT11

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: عملیات آواربرداری در نقاط مختلف زلزله‌زده استان کرمانشاه به سرعت در حال اجرا است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرپل‌ذهاب، مجتبی نیک‌کردار در جلسه مدیریت بحران شهرستان سرپل‌ذهاب اظهار داشت: عملیات آواربرداری در نقاط مختلف آسیب‌دیده به سرعت در حال اجرا است و اسکان موقت و دائم با کمک ارگانهای مختلف با نهایت سرعت ممکن انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاههای دولتی، نظامی و انتظامی و نهادهای انقلابی با تمام توان به زلزله‌زدگان کمک کردند عنوان کرد: مقام معظم رهبری از خدمات ارائه شده قدردانی فرمودند اما فرمودند به این حد قانع نیستند بنابراین تمام تلاش خود را برای جلب رضایت مردم عزیز انجام می‌دهیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: از شورای بانک‌ها درخواست شده که ضمانت تسهیلات را به صورت زنجیره‌ای سه نفره از حادثه‌دیدگان بپذیرد.

نیک‌کردار افزود: بیش از 160 سرویس بهداشتی و 70 چشمه دوش آب گرم در شهر سرپل‌ذهاب نصب شده است و این روند ادامه دارد و 230 دوش آب گرم دیگر نصب خواهد شد.

وی با بیان اینکه ثبت احوال برای تشخیص و اثبات هویت آسیب‌دیدگان آماده همکاری است گفت: به منظور برنامه‌ریزی برای توزیع اقلام و خدمت‌رسانی بهتر، برای تمام خانوارهای آسیب‌دیده توسط هلال احمر دفترچه صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما