شناسهٔ خبر: 22614330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

افتتاح 500 طرح اقتصاد مقاومتی در سیستان و بلوچستان

صاحب‌خبر -

رئیس ستاد هفته بسیج سیستان و بلوچستان در حاشیه این آیین در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این طرح ها با اعتبار هفت میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان در 11 شهرستان این استان افتتاح شد.
سرهنگ پاسدار عوضعلی فقیری اظهار داشت: عمده این طرح ها شامل مزرعه پرورش شترمرغ، سالن پرورش مرغ بومی محلی، دامداری، ساخت مسجد، خانه عالم، خانه محرومان و غیره بوده است.
وی افزود: این طرح ها در شهرستان های سراوان، هامون، سیب و سوران، ایرانشهر، دلگان، میرجاوه، زابل، چابهار، قصرقند، زهک، نیمروز و فنوج به طور همزمان از طریق ویدئو کنفرانس در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان افتتاح شد.
وی بیان کرد: 143 عنوان برنامه در هزار و 741 رده مقاومت ویژه هفته بسیج در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
وی ادامه داد: در مجموع این تعداد شامل 107 برنامه با رویکرد اجتماعی و محرومیت زدایی، 31 برنامه مربوط به فضای مجازی، سه برنامه دفاعی و رزمایشی و 2 برنامه کلان اقتصاد مقاومتی است.
رئیس ستاد هفته بسیج سیستان و بلوچستان گفت: افتتاح 500 طرح محرومیت زدایی، برگزاری 21 کارگاه و کلاس آموزشی، اعزام یک روزه 2 هزار نفر از گروه های جهادی به مناطق محروم، همایش آسیب های اجتماعی و حقوقی، رقابت های ورزشی، کارگاههای علمی و فناوری، تجمع بزرگ بسیجیان با عنوان شکوه مقاومت و اعزام 60 نفر از منتخبان بسیجی برای دیدار با رهبر معظم انقلاب از شاخص ترین برنامه های هفته بسیج در این استان است.
سرهنگ فقیری اظهار داشت: 11 عنوان برنامه قبل از فرا رسیدن هفته بسیج در سیستان و بلوچستان برگزار شد.
وی بیان کرد: : تبیین نقش بسیج در دفاع همه جانبه در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و تولید علم از مهمترین اهداف بزرگداشت هفته بسیج در این استان است.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدر سرایانی

انتهای پیام /*

نظر شما