شناسهٔ خبر: 22613429 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان مرکزی:

۱۵ پروژه محرومیت‌زدایی در استان مرکزی افتتاح می‌شود

R41371/P1357/S6,73/CT12

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: امسال ۸ میلیارد ریال تسهیلات به پروژه‌های اقتصادمقاومتی در این استان اختصاص یافت و ۱۵ پروژه محرومیت‌زدایی در استان مرکزی به مناسبت هفته بسیج افتتاح می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، به نقل از روابط عمومی سپاه روح الله استان مرکزی، سرهنگ علی فراهانی با اشاره به اجرای تعداد پروژه‌های محرومیت‌زدایی در استان مرکزی اظهار داشت: در شهرستان‌ ساوه 4 پروژه، در شهرستان‌های محلات و تفرش هر کدام یک پروژه، در شهرستان‌های شازند، کمیجان و محلات هر کدام 2 پروژه محرومیت‌زدایی و در شهرستان اراک 3 پروژه محرومیت‌زدایی در طول هفته بسیج مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تسهیلات پرداختی در حوزه اقتصاد مقاومتی از سوی بسیج سازندگی استان مرکزی افزود: امسال 8 میلیارد ریال تسهیلات به پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در این استان اختصاص یافت که تاکنون 124 طرح به بانک‌های عامل برای دریافت تسهیلات معرفی شدند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: از این تعداد افراد معرفی شده به بانک‌های عامل تعداد 25 نفر موفق به دریافت تسهیلات به ارزش 2 میلیارد و 820 میلیون ریال شده‌اند که دست کم زمینه ایجاد اشتغال برای 25 نفر فراهم شده است.

فراهانی با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی از ابتدای سال تاکنون در نواحی استان مرکزی گفت: برپایی دو نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در شهرستان زرندیه با عنوان پرورش قارچ در شهر زاویه و پرورش بلدرچین در موسی‌آباد، 6 نمایشگاه اقتصادمقاومتی در اراک در عرصه پرورش قارچ و دام در روستای ایبک‌آباد، باسلوق و شیره انگو در هزاوه، پرورش ماهی در روستای گوار، پرورش قارچ در محل تیپ مردم پایه 71 روح‌الله، پرورش قارچ در روستای فیجان، در شهرستان محلات نیز یک نمایشگاه اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث صنایع تبدیلی نیز 11 نفر به مبلغ هر کدام 150 میلیون ریال موفق به دریافت تهسیلات شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما