شناسهٔ خبر: 22612837 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

راهکار استخدام در شرکت های معتبر IT

بخش تبلیغات / زومیت

صاحب‌خبر -

اگر شما هم بارها در چنین شرایطی قرار گرفته‌اید، باید بگوییم که راه حل مشکل شما اینجاست.

  • باسوادان بی سواد

متاسفانه بخش زیادی از تحصیل کرده‌های دانشگاه‌ها، علوم آکادمیک را تنها به‌صورت تئوری فراگرفته‌اند و در حوزه‌ی صنعت و مهارت‌های علمی کاملا بی‌تجربه‌اند. دقیقا به همین دلیل است که این دسته از فارغ التحصیلان که نیرو علمی کشور را تشکیل می‌دهند، در راه اندازی یک کسب و کار جدید یا انتخاب شغل دچار مشکل هستند.

  • زیر ذره‌بین شهر

با توجه به خلاء تجربه و مهارت‌های عملی در فارغ التحصیلان دانشگاه، نیاز است تا در گام اول به دنبال جایی باشیم که تجربه را در قالب مهارت‌های کاربردی و نکات عملی به ما منتقل کند.

متاسفانه در فضای رقابتی بازار نمی‌توان چنین مهارتی را به سادگی کسب کرد؛ چرا که تعمیرکاران و متخصصان به طور صادقانه تمامی اطلاعات و تجربه‌ای را که طی سال‌ها به‌دست آورده‌اند به‌صورت کامل و بدون دغدغهٔ اینکه یک رقیب را به این صنف اضافه کنند به کارآموز منتقل دهند. پس راه حل در مراکز خصوصی است که آموزش‌های عملی را به کمک به‌روزترین تجهیزات دنیا به شما انتقال داده و دغدغه‌های بعدی اعم از مدرک و پشتیبانی و معرفی به بازار کار را رفع کند.

  • راه حل یک ماهه

پس از بررسی‌های به عمل آمده دریافتیم که یکی از بهترین بازارهای کسب وکار در زمینه‌ی IT فرصت‌های شغلی در گرایش شبکه، مایکروسافت، سیسکو، سئو، میکروتیک، تعمیرات سخت افزار، به ویژه تعمیرات موبایل، لپ‌تاپ، پرینتر و فتوکپی است.

  • جواب معما

عمده دغدغه جوانان برای آموختن مهارت، مراجعه به مراکز آموزشی است که علاوه بر برگزاری دوره، بتواند نیازهای ثانویه آنها مثل مدرک معتبر جهت دریافت جواز کسب، پشتیبانی در صورتی که هنگام کار با مشکل مواجه شدند، واقعی بودن لابراتوار مجهز و با دستگاه‌های به‌روز برای آموزش و خصوصی بودن کارگاه آموزش برای کسب حداکثر بازدهی و محل اسکان مناسب برای افراد داوطلب از کلیه شهرهای کشور را فراهم کند.

علاوه بر این متوجه شدیم که یکی از بهترین مراکز آموزش در این حوزه انستیتو انفورماتیک پارسه است که هم آموزش کامل، هم پشتیبانی ۵ ساله دارد و مدرک معتبر را به کارآموزان و دانشجویان خود ارائه می‌کند.

آدرس سایت: 123parse.com

شماره تماس: 021-66480707

برای مشاهده اطلاعات دوره‌هایی نظیر آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش سیسکو، و همین‌طور بهرمندی از تخفیف‌های استثنایی، روی نام دوره‌ها کلیک کنید. برای مشاهده اطلاعات دوره‌های شبکه نظیر آموزش شبکه نیز می‌توانید به سایت پارسه مراجعه کنید.

همچنین موسسه پارسه با همکاری لابراسئو دوره‌های بسیار حرفه‌ای آموزش سئو هم برگزار می‌کند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب سایت لابراسئو مراجعه کنید.

شما کاربر گرامی سایت برسام می‌توانید با اعلام نام این سایت هنگام تماس، از تخفیف ۱۰ درصدی دوره‌های اصلی بهره مند شوید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و زومیت هیچ مسئولیتی در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما