شناسهٔ خبر: 22612219 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فراخوان انتخاب اعضای کمیسیون‌های شورای عالی عتف تمدید شد

فراخوان انتخاب اعضای حقیقی کمیسیون‌های تخصصی شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری تا 29 آذرماه سال جاری تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  فراخوان انتخاب اعضای حقیقی کمیسیون های تخصصی شورای عالی علوم ، تحقیقات و فناوری تا 29 آذرماه سال جاری تمدید شد.

این شورا به منظور ارتقای کیفی و ترمیم و انتخاب اعضای جدید کمیسیون‌های تخصصی خود، اقدام به فراخوان از مراکز علمی جهت جذب افرادی که واجد شرایط کرده است.

همچنین ، آشنایی با ساختار دولت، مجلس و دستگاه‌های اجرایی و فرآیندهای کاری آنها؛ داشتن سابقه فعالیت اجرایی حرفه‌ای در حوزه پژوهش و فناوری؛ آشنایی با ساختار سیاست‌گذاری حوزه پژوهش و فناوری در کشور و دارای رتبه دانشیار و بالاتر از نظر علمی را از جمله شرایط جذب اعضای هیات علمی در کمسیون های عتف می باشد.

این شورا متشکل از 11 کمیسیون تخصصی است که هر یک دارای اعضای حقوقی و حقیقی هستند که برای دوره‌ای چهارساله طی فرآیندهایی مشخص انتخاب شده و در حوزه‌های تخصصی مربوطه، به ارایه مشاوره‌های تخصصی می‌پردازند.

واجدان شرایط و علاقه‌مندان به عضویت در کمیسیون‌های تخصصی با مراجعه به پایگاه اینترنتی دبیرخانه شورای عالی عتف (به آدرس www.atf.gov.ir) فرم مربوطه را تکمیل و درخواست عضویت خود را ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

تمدید فراخوان انتخاب اعضای کمیسیون‌های شورای عالی عتف

نظر شما