شناسهٔ خبر: 22612094 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سمینار همکاری‌های هسته ای، پیشرفت‌ها و چشم انداز‌ها در اصفهان + فیلم

دومین سمینار همکاری‌های هسته‌ای، پیشرفت‌ها و چشم انداز‌ها دقایقی قبل با سخنرانی معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت خارجه در هتل عباسی اصفهان آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما،مرکز اصفهان؛معاون امور حقوقی و بین المللی وزارت خارجه در افتتاحیه این نشست گفت: روز گذشته دور سوم گفتمان عالی رتبه ایران واتحادیه اروپا در خصوص مسایل منطقه ای و مالی و بین اللملی و زیست محیطی انجام شد
سید عباس عراقچی با بیان اینکه یکی از موارد مهم بین دوطرف مباحث انرژی و نفت و گاز است افزود : صادرات نفت خام هم اکنون به دوره قبل از تحریم ها با زگشته است .
وی با تاکید بر اینکه برجام چهار چوب مهمی برای همکاری است گفت: در این مدت نشست های خوبی در مورد سرمایه گذاری شرکت های اروپایی برگزار شده است .
عراقچی با بیان اینکه این سمینار و موضوعاتی مانند ایمنی هسته ای و پزشکی هسته ای بسیار با اهمیت است ،گفت :وزارت خارجه ایران از همکاری ایران واتحادیه اروپا در این زمینه حمایت می کند.
وی با اشاره به اینکه ایران تاکنون به بر جام پای بندی کامل داشته و همچنان به آن متعهد هستیم افزود : دبیرکل آژانس ۹بار پایبندی ایران را به برجام و بحث هسته ای تایید کرده است .
محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان نیز در این نشست، اصفهان را شهری با قدمت هفت هزار ساله عنوان کرد و گفت : امیدواریم بتوانیم سرفصل جدیدی را در احترام به حقوق ملت ها در استفاده از انرژی صلح آمیز هسته ای بازکنیم.
برگزاری کارگاه های تخصصی ،همکاری های هسته ای در زمینه ایمنی، پادمان و امنیت، نیروگاه ها، ظرفیت سازی و آموزش کاربرد پرتوها در حوزه های پزشکی، بهداشت و درمان از مباحث این سمینار دو روزه است.
این سمینار با حضور بیش از 80نفر مسوولان اتحادیه اروپا،استان و کشور به منظور بررسی زمینه های همکاری در قالب ضمیمه سه برجام با موضوع پیشرفت‌ها و چشم‌انداز در اصفهان آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

 
سمینار همکاری‌های هسته ای، پیشرفت‌ها و چشم انداز‌ها در اصفهان از دریچه دوربین
سمینار همکاری‌های هسته ای، پیشرفت‌ها و چشم انداز‌ها در اصفهان + فیلم سمینار همکاری‌های هسته ای، پیشرفت‌ها و چشم انداز‌ها در اصفهان + فیلم سمینار همکاری‌های هسته ای، پیشرفت‌ها و چشم انداز‌ها در اصفهان + فیلم سمینار همکاری‌های هسته ای، پیشرفت‌ها و چشم انداز‌ها در اصفهان + فیلم سمینار همکاری‌های هسته ای، پیشرفت‌ها و چشم انداز‌ها در اصفهان + فیلم سمینار همکاری‌های هسته ای، پیشرفت‌ها و چشم انداز‌ها در اصفهان + فیلم سمینار همکاری‌های هسته ای، پیشرفت‌ها و چشم انداز‌ها در اصفهان + فیلم سمینار همکاری‌های هسته ای، پیشرفت‌ها و چشم انداز‌ها در اصفهان + فیلم سمینار همکاری‌های هسته ای، پیشرفت‌ها و چشم انداز‌ها در اصفهان + فیلم سمینار همکاری‌های هسته ای، پیشرفت‌ها و چشم انداز‌ها در اصفهان + فیلم
 

نظر شما