شناسهٔ خبر: 22611896 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

ظرفیت‌های پژوهشی دانشکده علوم قرآنی میبد مورد توجه قرار گیرد

گروه فعالیت‌های قرآنی: در نشست اساتید و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی میبد با مسئولان اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان بر لزوم توجه به ظرفیت‌های پژوهشی این دانشکده تاکید شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از یزد، جلسه هم‌اندیشی مسئولان اداره کل اوقاف و امورخیریه استان با اساتید و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی میبد 29 آبان ماه در محل سالن جلسات این دانشکده برگزار شد.
علی رجبی، مسئول بسیج دانشجویی دانشکده علوم فرآنی در این نشست در خصوص موضوعات و مسائل مربوط به وقف و دانشگاه و سازمان اوقاف مطالبی را ارائه کرد.
رجبی با اشاره ظرفیت عظیم و منحصربه فرد دانشجویان دانشکده علوم قرآنی میبد در استان یزد  خواستار استفاده از این ظرفیت قرآنی عظیم در استان شد.
وی با اشاره به نشریات پژوهشی و قرآنی فعال در دانشکده علوم قرآنی که دارای مقام های فراوان کشوری نیز هستند، خواستار حمایت ویژه از این نشریات در زمینه پژوهشی شد‌.
حجت‌الاسلام حسین زارع زاده، مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان یزد نیز در این نشست ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده توسط دانشجویان، مهمترین کار در دانشکده علوم قرآنی میبد را تکمیل خوابگاه دانشجویی این دانشکده دانست‌.

نظر شما