شناسهٔ خبر: 22611712 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راه اندازی دومین کلینیک سیار مشاوره کسب و کار در استان

خبرگزاری صداوسیما / خبرگزاری صداوسیما

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از راه اندازی دومین کلینیک سیار خدمات مشاوره کسب و کار در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد، سهراب بنام با بیان اینکه کلینیک سیار صنعت باراه اندازی دومین کلینیک سیار مشاوره کسب و کار در استان هدف اجرای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و مشکل یابی واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان راه اندازی و در حال ارائه خدمات است گفت: با اجرای کلینیک سیار، صاحبان صنایع به مسائل و موارد مورد نیاز خود بیشتر آشنا خواهند شد و همچنین به صورت مستقیم در جریان قوانین مختلف قرار خواهند گرفت.
وی با اشاره به اینکه کلینیک سیار صنعت از مشاوران مجرب و متخصص مستقر در مرکز خدمات فناوری کسب و کار تشکیل شده ادامه داد: کلنیک با همراهی کارشناسان و مدیران شرکت استانی مطابق برنامه ریزی انجام شده به تناوب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان مستقر و به ارائه خدمات مشاوره رایگان می‌پردازند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: کلینیک سیار از روش‌های نوین ارائه خدمت به واحد‌های صنعتی است که هدف از تشکیل آن رفع نیاز‌ها و موانع تولید، خود اتکایی، کاهش دغدغه صاحبان صنایع و توانمندسازی مدیران واحد‌های صنعتی و تولیدی است که فرصتی را برای مدیران واحد‌های تولیدی مهیا می‌کند.
بنام گفت: برهمین اساس دومین کلینیک سیار خدمات مشاوره کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی نو و به صورت مشترک با حضور مشاوران کلینیک صنعت استان‌های خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد در شهرک صنعتی گچساران راه اندازی شد.
وی افزود: در این کلینیک مشاوران حوزه HSE، حوزه صنایع، کارگزاری بیمه تامین اجتماعی، انرژی، مالیات و بازاریابی حضور داشتند و مدیران واحد‌های تولیدی به صورت انفرادی توسط مشاوران پذیرش و مشکلات آنان مورد بررسی قرار گرفت.

نظر شما