شناسهٔ خبر: 22611684 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

سلیمانی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری دانشجو:

تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه‌های بم به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بم با اشاره به برنامه‎های بسیج دانشجویی دانشگاه‎‌ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان در هفته بسیج گفت: تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه‌های بم به مناسبت هفته بسیج برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -
غلامرضا سلیمانی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بم در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، با اشاره به برنامه‎های بسیج دانشجویی دانشگاه‎ها و مراکز آموزش عالی این شهرستان در هفته بسیج گفت: برگزاری مراسم روز قشر «سالروز تشکیل بسیج دانشجویی» در دوم آذرماه و برگزاری «کرسی آزاد اندیشی» در هفتم آذرماه از مهم‎ترین برنامه‎های هفته بسیج در بم هستند.

وی افزود: سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه، اردوی جهادی یک روزه به مناطق محروم، برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری مسابقات ورزشی در دانشگاه ها و خوابگاه های دانشجویی، برگزاری همایش کوهپیمایی، دیدار با خانواده شهدای دانشجو، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهداء، حضور حلقه‎های صالحین در نماز جمعه از دیگر برنامه های هفته بسیج است.

سلیمانی در ادامه بیان کرد: برگزاری تریبون آزاد در دانشگاه آموزش عالی، چاپ و انتشار نشریات دانشجویی با محوریت دشمن شناسی و استکبار ستیزی، دیدار بسیجیان با ائمه جمعه، مراسم تجلیل از بسیجیان نمونه برنامه های دیگر بسیج دانشجویی بم در این هفته است.



نظر شما