شناسهٔ خبر: 22611235 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

هفته دوازدهم لیگ برتر

اشتباهات تلخ داوری به ضرر پرسپولیس، استقلال و تراکتور

داوری‌های هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال با حرف و حدیث‌های همراه بود؛ از گل استقلال که به اشتباه آفساید اعلام شد تا پنالتی علیه تراکتورسازی و پنالتی گرفته نشده برای پرسپولیس.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو،محمد فنایی کارشناس داوری برنامه نود درباره سه بازی مهم این هفته به نکاتی اشاره کرد که در ادامه می‌خوانید.

داوری مسابقه سیاه جامگان - استقلال: آفساید استقلال در نیمه اول اشتباه بود و کمک داور باید برای رسیدن توپ به مهاجمی که در آفساید نبود مکث می کرد. سرنگونی بازیکن استقلال روی کرنر در محوطه جریمه سیاه جامگان خطا و پنالتی نبود و روزبه چشمی بزرگنمایی کرد. آفساید استقلال در نیمه دوم روی کرنر به اشتباه اعلام شد و یک مدافع روی خط دروازه بود. تکل خطرناک بازیکن سیاه جامگان به دلیل خطای شدید باید با کارت قرمز جریمه می‌شد.

 

داوری مسابقه سپاهان - تراکتورسازی: سرنگونی مهاجم تراکتورسازی در محوطه جریمه خطا بود و مدافع سپاهان پای او را زد و باید پنالتی اعلام می‌شد. پنالتی سپاهان اشتباه بود و توپ در بیرون از محوطه جریمه به دست سینا عشوری برخورد کرد. سرنگونی ساسان انصاری پشت محوطه جریمه خطای بی ملاحظگی بود و کارت زرد دوم و اخراج مدافع تراکتورسازی درست بود.


داوری مسابقه پرسپولیس - پدیده: سرنگونی شایان مصلح  با لگد بازیکن پدیده روی خط محوطه جریمه خطا بود و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می‌شد. لگد اکبر ایمانی روی زمین به پشت صادق محرمی به درستی با کارت زرد جریمه شد و کارت قرمز نیازی نبود.

نظر شما