شناسهٔ خبر: 22611218 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

مشکلات خوابگاهی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تمام شدنی نیست

یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر پیرامون مشکلات خوابگاه‌های این دانشگاه گفت: با گذشت بیش از ۲ ماه از شروع سال تحصیلی، هنوز آسانسورهای خوابگاه درست نشده و متاسفانه مسئولان مرتبط نیز پاسخگو نیستند.

صاحب‌خبر -
یکی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در گفت و گو با خبرگزاری دانشجو، پیرامون مشکلات خوابگاه های این دانشگاه گفت: با گذشت بیش از 2 ماه از شروع سال تحصیلی، هنوز آسانسورهای خوابگاه درست نشده و دانشجویان دچار زانودرد شدید شده اند و متاسفانه مسئولان مرتبط نیز پاسخگو نیستند.

وی افزود: متاسفانه مسئولان دانشگاه ساختمانی که هنوز تجهیزات ان کامل نشده بود را به عنوان خوابگاه درنظر گرفتند و در ۲۵ روز اول شروع ترم، دانشجویان با مشکلات گاز و آب گرم روبرو بودند و مشکلات لوله کشی و فاضلاب برخی واحدها نیز موجب سلب آرامش از دانشجویان شده بود.

این دانشجو گفت: این در حالی است که با وجود گذشت 2 ماه از آغاز سال تحصیلی، هنوز آسانسورهای این ساختمان ها(خوابگاه آریانا2) درست نشده اند و این درصورتی است که در روز اول هیچکدام از دانشجویان تا تسویه نمی کردند، نمی توانستند به خوابگاه بروند و مسئولان می گفتند«برو بیرون و یا در پارک بخوابید.!

لازم به ذکر است، خبرگزاری دانشجو، آماده دریافت پاسخگویی مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در این زمینه است.

نظر شما