شناسهٔ خبر: 22608350 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد:

۴۰۹ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد

R41452/P1361/S6,69/CT15

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون بیش از ۴۰۹ میلیارد ریال تسهیلات بسته رونق به واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی استان پرداخت‌ شده است.

صاحب‌خبر -

سهراب بنام در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: 41 واحد تولیدی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد از تسهیلات بسته رونق تولید       بهره‌مند شدند.

وی عنوان کرد: از ابتدای اجرای دستورالعمل پرداخت تسهیلات طرح رونق و پس از ثبت‌نام واحدهای تولیدی و متقاضیان در سامانه بهین یاب و با هماهنگی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با حضور دستگاه‌های اجرائی و بانک‌های عامل کهگیلویه و بویراحمد، تاکنون بیش از 409 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی پرداخت‌ شده است. 

بنام ابراز کرد: در سال 95 تعداد 35 واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی موفق به دریافت 284 میلیارد ریال تسهیلات و در سال 96 نیز  8  واحد تولیدی موفق به دریافت  125 میلیارد ریال تسهیلات شدند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: درمجموع، تاکنون 41 واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کهگیلویه و بویراحمد موفق به دریافت 409 میلیارد ریال تسهیلات شدند.

بنام تصریح کرد: تسهیلات طرح رونق در راستای حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط در به ظرفیت رسانی و راه اندازی واحدهای راکد و طرحهای با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد اجرا شده که به طور حتم نقش مهمی در تقویت بخش تولید و صنعت استان دارد.

وی با اشاره به اینکه سیاست دولت تدبیر و امید، حمایت از تولید و صنعت داخلی است، خاطرنشان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد واحدهای تولیدی موفق بسیاری وجود دارد که محصولات فراوانی با کیفیت مطلوب تولید می‌شوند و قابل‌ رقابت با محصولات خارجی هستند و استفاده مردم از تولید داخلی نقش غیرقابل ‌انکار در رونق تولید داخلی دارد.

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ضرورت مراجعه به سامانه بهین یاب برای دریافت تسهیلات افزود: از تمام واحدهای تولیدی و صنعتی راکد و زیرظرفیت استان و طرح‌های با پیشرفت بالای 60 درصد دعوت می شود که با توجه فرصت اندک باقیمانده هرچه سریعتر به سامانه بهین یاب به منظور بهره مندی تسهیلات بسته رونق تولید مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

نظر شما