شناسهٔ خبر: 22608337 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی دانشگاه خبر داد؛

آغاز ساخت 4 دانشکده جدید دانشگاه علامه تا آخر امسال

معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی دانشگاه علامه طباطبایی از آغاز ساخت 4 دانشکده جدید این دانشگاه تا اواخر سال خبر داد و گفت: با ساخت این دانشکده‌ها، تقریبا اکثر دانشکده‌های دانشگاه علامه در پردیس مرکزی تجمیع می‌شود.

صاحب‌خبر -

دکتر محمدرضا ویژه در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این مطلب اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی، ساخت دانشکده تربیت بدنی این دانشگاه است که در حال حاضر حدود 60 درصد کار عمرانی آن انجام شده و در چهار ماه اول سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی در ادامه از ساخت دو دانشکده "حقوق و علوم سیاسی" و "علوم اجتماعی" در پردیس مرکزی دانشگاه علامه طباطبایی خبر داد و گفت: در حال حاضر در مرحله انتخاب پیمانکار برای ساخت این دو دانشگاه هستیم، اما بطور کلی کلنگ احداث این پروژه سه ساله با 8 هزار متر مربع در آذر ماه به زمین خواهد خورد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علامه طباطبایی همچنین به طرح انتقال دانشکده الهیات و معارف این دانشگاه به پردیس مرکزی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این دانشکده در کنار دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی قرار دارد که با آغاز جداسازی آن که امسال انجام خواهیم داد و به این ترتیب فضا برای دانشکده ادبیات بیشتر می‌شود.

دکتر ویژه در پایان خاطر نشان کرد: طرح جداسازی دانشکده الهیات و معارف از دانشکده ادبیات و زبان‌های خارجی، طرحی یک ساله است و تلاش می‌کنیم از مهر سال آینده دانشجویان بتوانند در دانشکده جدید مشغول تحصیل شوند.

انتهای پیام

نظر شما