شناسهٔ خبر: 22607634 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

پارس صدر جدول را تعارف کرد؛ اما...

پرسپولیس هدیه را پس فرستاد

دو بازی تعیین‌کننده صدر جدول لیگ برتر عصر دیروز در شهرهای اهواز و تهران برگزار شد. در اهواز تیم فولاد موفق شد به کار بزرگی دست بزند و فقط خط تیره جدول لیگ برتر را پاک کند. تیم پارس جنوبی جم تیم شگفتی‌ساز این فصل در اهواز در برابر فولاد قرار گرفت. پارس که در دو بازی قبلی مقابل دو تیم دیگر خوزستان یعنی استقلال خوزستان (یک بر صفر) و صنعت نفت آبادان (2 بر یک) به برتری رسیده بود، این بار در برابر فولاد تن به شکست یک بر صفر داد تا صدر جدول را به پرسپولیس تعارف کند. این نتیجه در کنار تساوی پیکان (چهارشنبه) بهترین نتایج ممکن برای پرسپولیس بود. به این ترتیب پرسپولیس در آخرین بازی هفته دوازدهم لیگ برتر می‌توانست با یک برد به صدر جدول برود آن هم با یک بازی کمتر.

صاحب‌خبر -

بازی پرسپولیس با پدیده دقیقا با همین اضطراب بزرگ آغاز شد: برد. پرسپولیس که هنوز بازی عقب‌افتاده مقابل صنعت نفت را در برنامه بازی‌ها می‌بیند، با مجموعه‌ای از حاشیه‌ها، بازی خود را مقابل پدیده آغاز کرد. درحالی که برخی تماشاگران پرسپولیس به تشویق احمدرضا عابدزاده و برخی دیگر به تشویق رادوشویچ می‌پرداختند تا به صحبت‌‌های بیرانوند درباره جدایی از پرسپولیس واکنش نشان دهند. سه دقیقه از بازی گذشته بود که برانکو مجبور شد بشار رسن، بازیکن خوب عراقی را به دلیل مصدومیت از زمین بیرون بکشد. به این ترتیب پازل بدبیاری‌های برانکو کامل شد. پرسپولیس با وجود این مسائل در نیمه اول چند بخت خوب داشت، اما نتوانست به گل برسد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید و نیمه دوم هم به طور کامل در میانه میدان و بدون موقعیت گذشت تا بازی با تساوی بدون گل تمام شود. پرسپولیس در این دیدار بشدت کم‌‌‌زهر و کم‌خطر ظاهر شد تا مشخص شود مهدی طارمی چه مهره ارزشمندی برای این تیم است. گادوین منشا هم بعد از ناکامی در گلزنی در دقیقه 63 تعویض شد تا ثابت شود او هم نمی‌تواند جای خالی طارمی را پر کند.

به این ترتیب، پرسپولیس بهترین بخت برای رسیدن به صدر جدول را از دست داد و با 24 امتیاز از 11 بازی در رده دوم قرار گرفت. پارس جنوبی جم با 25 امتیاز در صدر قرار دارد و پیکان هم با 24 امتیاز سومین خانه جدول را به نام خود کرده است. بازی هفته آینده (ساعت 15 شنبه 4 آذر در ورزشگاه تختی شهر جم) دیداری سرنوشت‌ساز برای تعیین قهرمان نیم‌فصل خواهد بود؛ دیداری که برای برانکو و تارتار از اهمیت و حساسیت فراوانی برخوردار است.

نظر شما