شناسهٔ خبر: 22607615 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

لطفی که صداوسیما به اصلاح طلبان می‎کند/ انتقاد عارف از مدیران این سازمان

رئیس شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان با بیان اینکه رسانه ملی باید به رویکردهای ملی و اولویت های نظام توجه کند، اما عملا نقش سخنگویی یک جریان خاص را بازی می کند، به گفت: این رفتار صدا و سیما نتیجه عکس دارد و منجر به محبوبیت بیشتر اصلاح طلبان می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدرضا عارف در گفت و گوی مشروحی که با خبرآنلاین داشت، گفت: واقعا اگر مدیران ارشد صدا و سیما بخواهند این موضوع را بررسی کنند، خود کارکنان و مدیران میانه به پایین این سازمان بهترین مرجع هستند و هرچه گفتند ما قبول داریم. از آنها بپرسند آیا نگاه یک سویه بر این رسانه حاکم است یا خیر؟ ما با کارکنان صدا و سیما ارتباط داریم و از نظرات انتقادی‎شان مطلعیم. برخی مواقع آنها از ما عذرخواهی می کنند!
وی افزود: این روزها رفت و آمدم به صداوسیما کم شده است، اما قبلا هر موقع که می رفتم جز رابطه صمیمی و عذرخواهی از نگاه یکطرفه این سازمان چیزی از آنها ندیدم. من با مسوولان صدا و سیما هم این موضوعات را دوستانه مطرح می کنم. یک زمانی به یکی از مدیران صدا و سیما گفتم شما فقط ما را برای شبکه های برون مرزی‌تان می خواهید! یک زمانی هم تمکین می کردم و به دعوتشان در آن برنامه ها حضور می یافتم اما دیگر این کار را هم نمی کنم. چرا که به اصرار برای پخش داخل برنامه ای را ضبط می کردند اما پخش نمی کردند یا گزینشی پخش می کردند.
عارف در واکنش به رویکرد صداوسیما در پخش اخبار هفت چهره اصلاح طلب که متهم شده بودند، گفت: رفتاری که اخیرا از سوی صداوسیما صورت گرفت هم رفتاری غیر قابل توجیهی است. دوستان اصلاح طلب ما که دلسوزی انها نسبت به کشور و انقلاب اثبات شده بود، فقط به دلیل اختلاف نظر و بدون آنکه اتهامشان اثبات شده باشد، تصاویرشان شطرنجی از سوی این رسانه پخش شد. البته این رفتار صدا و سیما همانطور که گفتم نتیجه عکس دارد و منجر به محبوبیت بیشتر انها می شود. این انتظار وجود دارد رسانه ملی در جایگاه ملی قرار بگیرد.

متن کامل این گفت و گو را اینجا بخوانید.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما