شناسهٔ خبر: 22607554 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

اخبار کوتاه

صاحب‌خبر -

دعوت از علی دایی
 به مراسم قرعه‌کشی جام جهانی

مسئولان فیفا و برگزارکنندگان مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی، تصمیم گرفتند یک مهمان دیگر به این مراسم اضافه کنند. به گزارش «ورزش سه»، در حالی که تنها چند روز تا برگزاری مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های جام جهانی باقی مانده است یک مهمان نام آشنای دیگر نیز به این مراسم دعوت شد.امروز و طی تماسی که از سوی مسئولان برگزارکننده این مراسم با علی دایی برقرار شد، بهترین گلزن فوتبال دنیا نیز به عنوان یکی از مهمان‌های ویژه به این مراسم دعوت شد تا یک بار دیگر وی به عنوان نماینده فوتبال ایران و البته آسیا در مراسمی معتبر حضور پیدا کند.
 پیش از علی دایی، مهدی مهدوی کیا نیز به این مراسم دعوت شده بود که اکنون به همراه کاپیتان سابق خود در روسیه حضور پیدا خواهد کرد.
نکته جالب در رابطه با دایی اینکه وی این روزها علاوه بر آماده سازی تیم سایپا برای دیدار برابر نفت یکی از مهمترین نفراتی است که سرگرم کمک رسانی به زلزله زدگان کرمانشاه است و تاکنون توانسته قدم‌های بزرگی در این باره بردارد. لازم به ذکر است مراسم قرعه کشی رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه روز دهم آذرماه برگزار و به طور زنده از سایت آنتن و با حضور کارشناسان فوتبال ایران پخش خواهد شد.

باشگاه سیاه جامگان فک پلمب شد

مدیرعامل باشگاه سیاه‌جامگان خراسان گفت: با شکستن پلمب باشگاه مشکلی برای بازی با استقلال تهران نداریم.
 به گزارش وب سایت نود، دفتر باشگاه سیاه جامگان مشهد که صبح دیروز پلمب شده بود, بعد از رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسؤلان این باشگاه با مقامات قضایی فک پلمب شد.به این ترتیب مسؤلان سیاه جامگان موفق شدند بعد از ورود به باشگاه آی‌دی کارت‌هایی که برای شرکت در بازی مقابل استقلال به آن نیاز داشتند را در اختیار داشته باشند. علی عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان با اعلام این خبر در خصوص علت پلمب شدن دفتر این باشگاه گفت: وقتی که دفتر پلمب شدم دلیلش را متوجه نشدیم و الان‌هم که رفع پلمب شده بازهم دلیل آن را نمی‌دانیم.
 

نظر شما