شناسهٔ خبر: 22607447 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

حمایت عزت‌اللهی و جهانبخش از آزمون

سردار آزمون فصل ناموفقی را در روسیه سپری می‌کند. این بازیکن نتوانسته تا اینجای فصل، گلی در لیگ روسیه بزند به همین دلیل بشدت از سوی رسانه‌های این کشور تحت فشار است. آزمون البته در تیم ملی عملکرد خوبی داشته و معمولا گل زده است، ولی معلوم نیست به چه دلیل در روسیه ناموفق است.

صاحب‌خبر -

رسانه‌های روسی از سردار انتقاد می‌کنند و این بازیکن هم البته سکوت کرده است. سردار دچار افت شده و از نظر همبازیانش در تیم ملی می‌تواند خیلی زود این دوران افت را تمام کند و باز هم به اوج بازگردد. این بازیکن هم انگیزه زیادی برای حضور در جام جهانی دارد، ولی فعلا به مشکل خورده است. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی هم تلاش کرده به آزمون روحیه دهد. سردار ابتدای فصل با پیشنهاد خوبی از لاتزیو و چند باشگاه دیگر روبه‌رو بود، ولی در نهایت تصمیم گرفت در تیم روبین کازان بماند. خیلی‌ها اعتقاد داشتند زمان آن رسیده آزمون روسیه را ترک کند و به فضای جدیدی برود. رسانه‌ها نوشتند این بازیکن به سقف آرزوهای خود در روسیه رسیده و می‌تواند به لیگ دیگر نقل مکان کند، ولی تصمیم سردار و بردیف، سرمربی او ادامه همکاری بود. حالا هم شایعاتی شنیده می‌شود درباره احتمال جدایی آزمون در نیم فصل از روبین. اگر شرایط او تغییر نکند هیچ بعید نیست این بازیکن به باشگاه دیگری ملحق شود. در هر صورت همبازیان آزمون در تیم ملی اعتقاد دارند روزهای بد سردار در روسیه هر چه سریع‌تر تمام می‌شود. سعید عزت‌اللهی در این باره می‌گوید: برای هر بازیکنی این شرایط پیش می‌آید. هر فوتبالیستی شاید با چنین روزهایی روبه‌رو شود. قطعا برای همه ما این اتفاق‌ها می‌افتد. شک ندارم سردار این روزها را سپری می‌کند. علیرضا جهانبخش، وینگر راست تیم ملی و دوست نزدیک آزمون هم دقیقا چنین نظری می‌دهد: شک نکنید سردار دوباره به اوج بازمی‌گردد. او همین حالا هم شرایط بدی ندارد و در تیم ملی خیلی خوب بازی می‌کند. در بازی ونزوئلا هم عملکرد خوبی داشت.

سردار فعلا این روزها ترجیح می‌دهد سکوت کند و حرفی نزند. پدر آزمون بتازگی به تمرینات تیم روبین ملحق شده تا بتواند از نظر روحی و روانی روی این بازیکن کار کند. سردار گویا تمریناتش را دو برابر کرده و حالا انگیزه بیشتری برای درخشش دارد. سردار در سال جام جهانی نمی‌خواهد جایگاه خود را در تیم ملی از دست دهد. این بازیکن در نوک خط حمله حالا رقبای سرسختی دارد. علاوه بر گوچی، کریم انصاری و کاوه رضایی جایگاه ثابت سردار را به خطر انداخته‌اند. در دو بازی آخر تیم ملی هم کارلوس کی‌روش ترجیح داد از آزمون در ترکیب اصلی استفاده نکند و از نظر خیلی‌ها چنین اقدامی، زنگ خطری بود برای سردار.

نظر شما