شناسهٔ خبر: 22607395 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه مردم‌سالاری | لینک خبر

پیشنهاد

صاحب‌خبر -

جواد لگزیان

سوال‌های درست

«چگونگی احساس ما نسبت به خودمان در زمان حال، نتیجه همه انتخاب‌های گذشته ماست».
يكايك ما هر روز انتخاب‌هاي بسياري می‌كنيم كه بر روند زندگي مان تاثير خواهند گذاشت.برخي از اين انتخاب‌ها كوچك و كم اهميت هستند و فقط بر لحظات، ساعت‌ها و روزهاي آينده ما تاثير می‌گذارند، اما گروهي ديگر مسير زندگي مان را تغيير می‌دهند. برخي از اين انتخاب‌ها آسان و گروهي ديگر دشوار هستند.برخي از آن‌ها ما را يكراست به سوي موفقيت هدايت خواهند كرد، در حالي كه دسته اي ديگر ما را با شكست رويارو خواهند ساخت.
«سوال‌های درست، ده پرسش ضروری برای رهنمونی به سوی زندگی شگفت‌انگیز» ده پرس و جوی قدرتمند را در بر می‌گیرد که برای آشکارسازی انگیزه فعالیت‌های شما طراحی شده‌اند. این پرسش‌ها به شما کمک می‌کنند تا از انتخاب‌ها و پیامدهای آن آگاه شوید.
«سوال‌های درست» کتابی است از دبی فورد با ترجمه‌ ریحانه فرهنگی که در 152 صفحه و توسط انتشارات کلک آزادگان به چاپ رسیده است.

راهنمای دوست داشتنی بودن

«لبخند تو همه‌اش به گل‌هایی که انتخاب می‌کنی و به موزیکی که پخش می‌کنی بستگی دارد. می‌خواهم شاداب و سرزنده باشم و در این دنیای پر از مشکل پناهگاهی داشته باشم».
ملیسا هلسترن، در این کتاب مشهور و پرفروش بین‌المللی، در ده فصل کوشیده از میان گفته‌ها و خاطرات آدری هپبورن ستاره «تعطیلی رمی» و «صبحانه در تیفانی»، از سال‌های تلخ جنگ جهانی تا دوران آرامش در سوییس، راه و روش زندگی، را بیرون بکشد؛ به‌عبارت‌دیگر این کتاب نوع خاصی از زندگینامه یک بازیگر بزرگ سینما است.
لسرشار از خشم نسبت به خودمان هستم. من به گناه جمعی باور ندارم؛ چیزی که به آن باور دارم مسئولیت جمعی است».
کتاب «راهنمای دوست‌داشتنی بودن به روش آدری هپبورن» نوشته ملیسا هلسترن با ترجمه یاسمن رضایی را انتشارات ملیکان در 220 صفحه و با قیمت 25 هزار تومان منتشر کرده است.

نظر شما