شناسهٔ خبر: 22607345 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

اخبار چندخطی

تیم‌های تنیس روی میز نوجوانان و جوانان ایران در هر دو بخش دختران و پسران به منظور شرکت در تور بین‌المللی پرتغال، روانه این کشور شدند.

صاحب‌خبر -

تیم هیات هاکی مهدیشهر سمنان قهرمان لیگ برتر هاکی سال 95، راهی مسابقات جام‌جهانی کوچک مسکو می‌شود.

محمود پراش، ملی‌پوش با سابقه در کاپ جهانی دوچرخه سواری پیست در کانادا شرکت می‌کند.

پیکارهای تکواندوکاران در مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم 2017 از دوم آذر در سالن تای هو ووشی کره جنوبی آغاز می‌شود و 9 نماینده تکواندوی ایران در این روز به روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

تیم ملی شمشیربازی اپه در پایان بخش تیمی مسابقات جهانی ایتالیا دوازدهم شد.

جمعه و شنبه، تیم‌های روسیه، جمهوری آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، قرقیزستان، بلاروس، اوکراین و عراق به همراه تیم‌های الف، ب و توسعه ایران و تیم استان البرز (12 تیم) در رقابت‌های کشتی آزاد روز جهانی کودک روی تشک می‌روند.

هفته آینده لیگ برتر والیبال بانوان به احتمال زیاد با حضور شش تیم قرعه‌کشی می‌شود.

با اعلام وزارت ورزش و جوانان، نام نویسی از نامزدهای انتخابات پست ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام از یکم آذر شروع می‌شود.

در مجمع سالانه کنفدراسیون تنیس آسیا، علیرضا خروشی مشاور عالی این کنفدراسیون شد و مجید شایسته بار دیگر به عضویت هیات رئیسه درآمد.

تیم نفت و گاز گچساران در اولین دیدار خود در رقابت‌های هندبال جام باشگاه‌های آسیا مقابل نماینده قطر، 36 بر 29 شکست خورد.

نلیا، سرمربی سابق تیم جودوی زنان ازبکستان که هفته گذشته به تهران سفر کرده بود، به کشورش بازگشت و قرار است پس از بررسی پیشنهاد همکاری فدراسیون، جواب نهایی را به مسئولان جودو بدهد.

نظر شما