شناسهٔ خبر: 22606660 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل کانون پرورش فکری خراسان شمالی مطرح کرد:

جمع‌آوری اقلام فرهنگی برای کودکان زلزله‌زده غرب کشور

بجنورد- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی از جمع‌آوری اقلام فرهنگی برای کودکان زلزله‌زده غرب کشور در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، منیر صادقی اظهار کرد: سه مرکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقلام فرهنگی همچون کتاب، لوازم‌التحریر و اسباب‌بازی برای کودکان مناطق زلزله‌زده غرب کشور جمع‌آوری می‌کنند.

صادقی بیان کرد: در پی وقوع زلزله مهیب شامگاه ۲۱ آبان ماه جاری در استان کرمانشاه و به‌منظور ارائه خدمات فرهنگی، هنری به کودکانی که در این فاجعه انسانی آسیب روحی دیده‌اند، ستاد امداد فرهنگی در کانون پرورش فکری تشکیل شد.

وی افزود: بر همین اساس کانون خراسان شمالی با انتشار فراخوانی برای جمع‌آوری اقلام فرهنگی از مردم نوع‌دوست و مهربان استان دعوت کرد تا هدایای فرهنگی خود را همچون کتاب، بازی، سرگرمی و لوازم‌التحریر به مرکز فرهنگی هنری شماره یک بجنورد و همچنین مراکز شیروان و بجنورد تحویل دهند.

وی بابیان این‌که مربیان متقاضی برای ارائه خدمت به کودکان زلزله‌زده طی روزهای آینده عازم کرمانشاه می‌شوند، تصریح کرد: مربیان کانون پرورش فکری با اجرای فعالیت‌هایی همانند قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، شعرخوانی و اجرای نمایش عروسکی تلاش می‌کنند تا آلام روحی کودکان را در مناطق زلزله‌زده کاهش و امید به زندگی را به این عزیزان هدیه خواهند کرد.

نظر شما