شناسهٔ خبر: 22606601 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حجت‌الاسلام پناهیان:

ذاکران حقایق عاشورارا ترویج دهند/افتتاح مدارسی برای اجرای سند۲۰۳۰

بجنورد- استاد حوزه علمیه و دانشگاه گفت: ذاکران و محبان اهل‌بیت (ع) باید در هر شرایطی حقایق عظیم عاشورا را بازگو و برای ترویج آن تلاش کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمد پناهیان شامگاه دوشنبه در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم مرکز استان خراسان شمالی بابیان اینکه یکی از راه‌های نفوذ دشمن ایجاد شبهه در رویداد عاشورا است، اظهار کرد: ضرورت دارد ذاکران با ترویج وقایع عاشورا، این راه نفوذ دشمن را سد کنند.

حجت‌الاسلام پناهیان فرقه شیرازی‌ها را یکی دیگر از راه‌های نفوذ دشمن اعلام کرد و افزود: درواقع این فرقه به دنبال زندگی مسالمت‌آمیز با استکبار جهانی است که این مسئله با آموزه‌های اصیل شیعه منافات دارد.

وی بیان کرد: همچنین یکی از راه‌های ورود و نفوذ برای تحریف و ضربه زدن به تشیع، حوزه مداحی است که متأسفانه دشمن در این زمینه برنامه‌های فراوانی دارد.

این استاد حوزه علمیه تصریح کرد: متأسفانه مسئولان برای ساماندهی این حوزه اقدامی انجام نمی‌دهند ازاین‌رو وظیفه مداحان و ذاکران اهل‌بیت (ع) برای دقت بیشتر به‌منظور مبارزه با این جریانات نفوذی سنگین می‌شود.

پرونده سند ۲۰۳۰ همچنان باز است

حجت‌الاسلام پناهیان در ادامه به سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه سند ۲۰۳۰ شاکله آمریکایی و استکباری دارد، همچنان پرونده آن باز است.

وی بابیان اینکه سند ننگین ۲۰۳۰ به‌ظاهر پایان‌یافته اما این موضوع همچنان ادامه دارد، افزود: نکته قابل‌تأمل این سند ممنوعیت آموزش‌های جنسی از محدوده سنی کم در آمریکا و اروپا است.

این استاد حوزه علمیه مطرح کرد: متأسفانه در برخی از نقاط کشور شاهد افتتاح مدارسی به‌منظور اجرای سند ۲۰۳۰ هستیم که این امر بیانگر بی‌توجهی به سخنان مقام معظم رهبری است.

نظر شما