شناسهٔ خبر: 22606413 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

از سوی سازمان بنادر و دریانوردی؛

مجوز ساخت چهار سازه دریایی صادر شد

کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید مجوز ساخت و مجوز بهره برداری برای ۴ سازه دریایی موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، حمید خلیلی مسئول دبیرخانه کمیته صدور مجوز سازه های دریایی و رئیس اداره مدیریت سواحل گفت: موافقت کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید مجوز ساخت و مجوز بهره برداری برای ۴ سازه دریایی صادر شده است.

وی افزود: مدارک متقاضیان از دیدگاه حقوقی، امور بندری، اموردریایی، حفاظت ایمنی و محیط زیست، سازه دریایی و مهندسی سواحل کمیته صدور مجوز سازه های دریایی با حضور اکثریت اعضاء و مشاورین مورد بحث و بررسی کارشناسی قرار گرفت که نهایتاً مجوز ساخت چهار سازه دریایی صادر شد.

بر اساس این گزارش، این چهار سازه به شرح زیر است:

۱- تمدید مجوز ساخت جهت نصب یکدستگاه SPM در جزیره قشم- استان هرمزگان ۲- تمدید مجوز بهره برداری کارگاه ساخت شناور در استان گیلان

 ۳- تمدید مجوز بهره برداری  کارگاه ساخت و تعمیر شناور درشهرستان خرمشهر- استان خوزستان

 ۴- تمدید مجوز بهره برداری سکوی تفریحی در استان مازندران

لازم به ذکر است به منظور حفاظت از خط سواحل کشور از آسیب های ناشی از ساخت و ساز های غیر اصولی مربوط به تاسیسات دریایی و بندری، کلیه متقاضیان اعم از حقیقی و حقوقی موظف می باشند قبل از اقدام جهت ساخت سازه دریایی از این سازمان مجوز های ساخت و تأسیس  و بهره برداری را اخذ کنند.

نظر شما